Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Japp. Vanligtvis med de märken som min hovslagare använder på mina hästar så sitter siffran på yttersidan av hoven när skorna är på iaf. Det kanske kan skilja med andra märken men så brukar det vara på mina iaf.Betyder det att man ska köpa skor som är märkta med storlek på olika sidor och inte på samma sida?
Praktiskt att bara kunna köpa högerskor om hästen har dille på att trampa av sig just höger.Jag råkade köpa skor som är märkta på samma sida då dom hängde ju bara fritt bredvid varandra var alltså inte ihopparade går dom då inte att använda?
Behöver du alltid köpa skor själv när hovslagaren kommer?Nu har jag iallafall köpt en till sko av varje så dom funkar att använda vid nästa skoning.
Just denna hovslagare vill att man köper skor själv. Det finns inte så mycket hovslagare nuförtiden, hade en annan som skulle både ha lugnande till hästen plus extra betalt för att hästen var svår att sko. Skulle man ta hovslagare längre bort ifrån skulle det innebära högre bränslekostnader dessutom brukar dom vara väldigt fullbokade. Dom som finns här i närheten är dock inte så erfarna, inte hållit på så länge.Behöver du alltid köpa skor själv när hovslagaren kommer?
Verkar jättesvårt och bökigt!
Låter jobbigt! Tråkigt att ni har ont (mer än vanligt kanske) om hovslagare!Just denna hovslagare vill att man köper skor själv. Det finns inte så mycket hovslagare nuförtiden, hade en annan som skulle både ha lugnande till hästen plus extra betalt för att hästen var svår att sko. Skulle man ta hovslagare längre bort ifrån skulle det innebära högre bränslekostnader dessutom brukar dom vara väldigt fullbokade. Dom som finns här i närheten är dock inte så erfarna, inte hållit på så länge.