Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Jag har oxå Mountain Horse, jättenöjd med dom.. Köpte dom på Ridvaruhuset i Torsjö (mellan Perstorp o Tyringe i NV Skåne) Tror dock inte att dom har postorder men kolla iaf...
Håller med dig, MH´s skor är SKIT! Och efter att ha reklamerat tre par vägrade de att ta tillbaka det sista paret med hänvisning till att jag fått nya skor under ett år. Jag trodde att de skorna jag f n hade skulle hålla det året (och längre!)
Japp, Mountain Horse grejer är över lag överskattade. Rider man en gång i veckan kanske de håller men uppenbarligen inte för att användas varje dag. Och inte svarar de på mail heller.
ja har haft mina i 2 år.. dom ser inte ens så jätteslitna ut. va ere som har gått sönder?
ja köpte ett par nya MH skor idag. den nya modellen som e lite nättare! verkar jättebra =)
Lädret spricker. Har skött dom på samma sätt som mina Blundstone och dom är fortfarande hela. MHs saker har dålig kvalitet över lag tycker jag. Och usel kundservice.
Har också ett par MH Protective. De har visserligen inte spruckit i skinnet, men sulan har släppt på ett par ställen. Inte så mycket men ändock. Mina börjar däremot ge sig inuti. De är alldeles trasiga i fodret vid hälarna. Fast jag har använt dem nästan varje dag i nästan ett års tid.
Hästmänniskan @lilsan
Upplever att du verkligen är kvar i hur en 17-åring resonerade kring häst. Lite "jag kan absolut allt tillräckligt bra för att...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.