Skjutdörrar till helvägg

misan

Trådstartare
Finns det skjutdörrar som inte kostar en förmögenhet?? Vi tänkte fixa lite bra förvaring på en hel vägg som är 3,57 m bred, takhöjden är 2,27 m så det blir (såklart..) inga standardmått på bredden iaf. Tips på vart det finns prisvärda grejer? Inredningen får nog bli Ikea om det inte dyker upp nåt bättre.
Det finns ju massor med ställen som säljer men kan får ingen riktigt bra prisuppfattning, ska försöka sätta mig ner o ringa runt lite men man vill ju få det klart nuu! :D

Liknande trådar

Anläggning Nu är det äntligen dags att börja fundera på renoveringen av stall hemma hos oss! Vi har alltså inget färdigt stall, utan det är gamla...
2 3 4
Svar
60
· Visningar
8 486
Senast: Ajda
·
  • Artikel Artikel
Dagbok När jag bytte stad och behövde hitta ett nytt boende så började jag med att hyra en stuga på en gård som jag hittade via annons på...
Svar
2
· Visningar
1 383
Senast: Habina
·
Anläggning Hej Jag har tänkt skaffa häst igen inom de kommande månaderna. Då jag inte har tillgång till mitt gamla privata stall så håller jag nu...
2
Svar
26
· Visningar
3 530
Senast: Angel
·
Anläggning Äntligen dags att börja fundera på att inreda vårt mini-stall på 6x7 m.🙂 Det är alltså en befintlig byggnad.Utrymmet där 2 st hästar ska...
Svar
12
· Visningar
1 909
Senast: a1agnlju
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka