JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt.
Du bör uppgradera eller använda
en annan webbläsare .
Status
Stängd för vidare inlägg.
Var in o läste i journalen. Psykologen på Ångestmottagningen har skrivit att jag har personlighetsstörning. Baserat på gamla journalanteckningar.
Blir så förbannad! Den diagnosen var ju felaktig och är makulerad sen jättelänge.
Jag skickade in ett klagomål via 1177. Skrev att den var felaktig och är makulerad. Som förslag på åtgärd skrev jag att de inte ska skriva lögner i journalen.
Kommer vara skitförbannad hela helgen.
Jag hatar psykiatrin!!
Status
Stängd för vidare inlägg.
Dagbok
En stor del av min tid går fortfarande åt till att försöka jaga vidare efter något som kan lösa mina hälsoproblem och få mig att må...
Vad gör vi? Del CCXI
Tjatter Så glad att jag orkat röra på båda hästarna idag. Så härligt! ❤️
Min häst såg länge och jävligt besviket på mig när jag lämnade tillbaks...
tuaphua
2 minuter sedan
Svar: 1 024
Visningar: 32 059
Allmänt
Sytråden del 4
Fritid Gardiner upplagda och upphängda på mindre än 30 minuter.
Eller ett år, beroende på hur man ser det.
sthu
47 minuter sedan
Svar: 1 463
Visningar: 75 989
Allmänt
Ge ditt personnummer
Samhälle Snarare tvärtom. De flesta kan man googla fram personnummer på via olika sidor som samlar offentlig information. Dock brukar man behöva...
Alexandra_W
47 minuter sedan
Silverduk
Övr. Hund Tack för svar!
Har surfat runt och det fanns ju en uppsjö av dukar. Har förstått att det är risk för repor nu när jag läst, inte...
Hund!
5 minuter sedan
Svar: 2
Visningar: 78
Hund
Uppdateringstråd 31
Övr. Hund Har du hundarna och deras papper så kan allt annat lösas.
Men jag hade tagit med en stol till mig själv.
Mvh Hon som packar för ett...
toughcookie
36 minuter sedan
Svar: 930
Visningar: 52 624
Hund
Föräldrar till barn som rider
Gnägg Skrittar av efter att ha varit på öppen bana och visat ponnyn dressyrstaket för första gången. Jaha? Sa han. Och så tycker han att det...
Ninnurur
Idag kl 17:38
Köpa eller hyra?
Hästmänniskan Va? De två jag har fungerat med har verkligen inte flåsat mig i nacken, snarare tycker de att jag är fantastiskt överkommunikativ typ...
Stergo
Idag kl 17:07
Skoning
Hästvård Om de inte är så slitna så ja
De tycker inte att hästen tar för sig i galoppen på gräsbana annars. Jag har ju aldrig ridit deras hästar...
Anna-Bella
Idag kl 16:35
Svar: 15
Visningar: 298
Vård