dobbis
Trådstartare
I går tyckte jag att Copyline var lite stel på hö bak,tänkte att hon kanske drattat/sladdat omkull i hagen vid ett race och kanske sträckt sig,då jag inte såg någon svullnad,sår eller annat.
Idag hade hon en lite svullnad på insidan av hasen vid lunchtid,tog in dom pga analkande åskväder,då haltade hon men linkade på.
Nu i kväll är hon svullen på både in o utsida,som att klämma på en vattenfylld ballong,tempade 40,1 grad,vet.kontaktades redan innan jag tempade (älskat jourvet,dom lever enbart på mig tror jag ) har gett henne butta i filmjölk och väntar nu på att vet.ska komma o spruta pencillin.
Hur svårt ska det vara att få vara glad och bara njuta av sitt stoföl
Någon som har någon ide,diagnos,förslag på vad elände jag nu råkat ut för ????
Idag hade hon en lite svullnad på insidan av hasen vid lunchtid,tog in dom pga analkande åskväder,då haltade hon men linkade på.
Nu i kväll är hon svullen på både in o utsida,som att klämma på en vattenfylld ballong,tempade 40,1 grad,vet.kontaktades redan innan jag tempade (älskat jourvet,dom lever enbart på mig tror jag ) har gett henne butta i filmjölk och väntar nu på att vet.ska komma o spruta pencillin.
Hur svårt ska det vara att få vara glad och bara njuta av sitt stoföl
Någon som har någon ide,diagnos,förslag på vad elände jag nu råkat ut för ????