JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt.
Du bör uppgradera eller använda
en annan webbläsare .
Övr. Djur
Trådstartare
Trådstartare
squirlett
Startdatum
Startdatum
28 Jan 2004
Svar
Svar
9
Visningar
Visningar
852
hihi...
kollade på en
bild från första dag en med Rocco då han var 6 veckor gammal...nåra veckor senare så har nosen blivit något
mörkare
för att nu mera se ut så
här....
dom förändrar sig d små liven....
ååh, vilken söt!
hur gammal är han nu?
Tack..
han är nu 5 månader...
ett riktigt busfrö e han...men sååå söt...
Åh vad gullig!
Nu blir jag ju avis! Vill också ha en goskanin. Tufsen är iaf gosvänlig numera (plötsligt slutade han bitas
) men han ska ju säljas...
*puttar upp*
Ta bort http:// så kommer bilderna fram
vet inte vad som hände men nu funkar dom igen...
Vilken söt!!!
tack...
ska genast kila bort till buren och hälsa honom det..
Däggdjur
Jag har växt upp med husdjur; katter, hamstrar, kaniner och hundar. Från 11 till 19 år hade jag därtill minst en häst, totalt 4 egna och...
Relationer
Idag för 25 år sedan träffade jag hästen som fick mig att förändra mitt liv. Redan från första stund så förstod jag mig på henne och vi...
2
Hundhälsa
Häromdagen kom en annons från en hunduppfödare i min närhet om nyfödda valpar som skulle vara leveransklara i mitten av december. Det...
Dagbok
Just nu känner jag en längtan efter något. En längtan efter att återuppta de saker som gjorde livet så härligt – spontana resor...
Valp 2025
Övr. Hund Får gråa hår på min valp med 😅 Bits och röjer runt så fort han är vaken och försöker stoppa ALLT i munnen !:bag: Är ju så himla...
Luzzan
Idag kl 10:39
Svar: 780
Visningar: 54 332
Hund
Alternativ till försäkring
Övr. Hund Jag är tacksam att vi hade försäkringen kvar på förra labben. Han fick en främmande kropp som fastnade och således bukoperation vid 11...
Kilauea
Idag kl 09:05
Svar: 72
Visningar: 2 043
Hund
Kattbilder #10
Övr. Katt Försöker jobba. Extraknäckar som huvudkudde till Lina
sthu
Idag kl 08:14
Svar: 540
Visningar: 28 341
Katt