L
LovelyTindra
Vår flicka verkar vara skendräktig. Har läst en hel del på internet men har fortfarande en fråga. Hon har alla sina leksaker i bädden, har även letat upp vår "deltidsboende" hunds leksaker och lagt dom i bädden. Fick besök av en liten tik idag och hon vaktade verkligen på bädden, lilltjejen fick inte komma i närheten. Vi lade bort alla grejer.
Dock har hon inte svullna juver, även om hon tvättar dom en del. Har fått intrycket av att läsa på olika forum och hemsidor om skendräktighet
att svullna tissar i princip är en regel vid skendräktighet. Är det så?
Om inte är jag ju ganska så säker på att hon faktiskt är skendräktig och då: vad göra?!?
Har ingen större erfarenhet av tikar, och alla mina hundvänner har ju hanar så dom kan inte heller hjälpa till.
Dock har hon inte svullna juver, även om hon tvättar dom en del. Har fått intrycket av att läsa på olika forum och hemsidor om skendräktighet
att svullna tissar i princip är en regel vid skendräktighet. Är det så?
Om inte är jag ju ganska så säker på att hon faktiskt är skendräktig och då: vad göra?!?
Har ingen större erfarenhet av tikar, och alla mina hundvänner har ju hanar så dom kan inte heller hjälpa till.