Skal det være en fargerik sadel ?

smulemor

Trådstartare
kom over disse her og må innrømme jeg fikk lyst på den grønne.... rett og slett for å kunne se reaksjonene til folk ;)

matches lett med tilsvarende hodelag og ekstra kryssnesereim finnes også...

(moderator... jeg tror jeg la tråden rett ? har ikke helt funnet ut av kategoriene etter dere gjorde om forumet)

Sv: Skal det være en fargerik sadel ?

Det enda jag inte gillade med dom sadlarna var att det var lågprissadlar... Ingen bra kvalitet och inget bra att ha på hästryggen. Annars hade det bara varit kul att se folk med lite färgglada sadlar :D

Sv: Skal det være en fargerik sadel ?

mjo, er forsåvidt enig men jeg har faktisk blitt positivt overrasket av billigutstyr før og 2000 kroner er faktisk en sum jeg har råd til å tape hvis den er helt på trynet.
jeg har satt et løfte til meg selv,... hvis de kommer med en dressurmodell så SKAL jeg ha, rett og slett for å se ansiktet på alle de fisefine folkene på rideskolen :D

Liknande trådar

Hästmänniskan Jeg vet ikke hva som er galt med meg, og jeg trenger å skrive av meg.... kanskje er det noen andre der ute som har hatt lignende...
Svar
18
· Visningar
1 261
Senast: Lobelia
·
Utrustning Jeg vil gjerne høre erfaringer med Equito baselayers. Er de tykke eller tynne i stoffet. Fleece for inni? Puster de? Hvor elastiske...
Svar
0
· Visningar
370
Senast: MimmiNO
·
Utrustning Jeg har nettopp fått min første wow-sadel i posten. Siden jeg har en hest med kort rygg har jeg kjøpt et par paneler i størrelse 0...
Svar
1
· Visningar
1 192
Senast: VivianK
·
Hästvård Jeg har en 17 år gammel kaldblodshingst som aldri har vært alvorlig syk. Han snørrer iblandt, ved f.eks. ekstreme værskifter i...
Svar
2
· Visningar
1 055
Senast: StallLojo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka