Guldaskig
Trådstartare
Jag har funderat på att köpa en kanin och ha inne. Jag bor i ett hus med mina föräldrar och har tänkt ha den inne på mitt rum och så får den självklart gå ut i trädgården ibland. Nu är det så att min pappa är orolig för att det ska börja lukta nåt otroligt av den där kaninen så jag undrar hur mycket det verkligen luktar? Jag har självklart tänkt göra rent buren men har bara haft utekanin så jag vet inte alls hur mycket det behövs städas. Någon med innekanin som kan ge mig lite tips angående det och gärna rent allmänt?
Jag har i så fall tänkt köpa en dvärgkanin för jag får inte plats med en jätte stor bur i mitt rum, vad är bäst? Hona eller hane? Jag har haft en hane förut och han var jätte trevlig. Spelar det någon roll vilket kön de har eller är det mer individuellt hur de beter sig och så?
Tacksam för alla svar jag kan få!
Jag har i så fall tänkt köpa en dvärgkanin för jag får inte plats med en jätte stor bur i mitt rum, vad är bäst? Hona eller hane? Jag har haft en hane förut och han var jätte trevlig. Spelar det någon roll vilket kön de har eller är det mer individuellt hur de beter sig och så?
Tacksam för alla svar jag kan få!