Skaffa fler barn innan det är försent??!!

Status
Stängd för vidare inlägg.

Angelina

Trådstartare
Jag är 30+ och har halvstora barn. Har sedan länge bestämt att några fler barn blir det inte, både jag och sambon är överens att två blir lagomt (måste ju ha tid för både barn och djur).

Nu har det börja dyka upp tankar om att det snart är försent att skaffa barn, ska jag ha fler är det nu eller aldrig (nja, jag har säkert minst 5 år till på mig men...). Fast jag inte vill ha fler barn kommer dessa tankar och jag undrar varför??

Nån fler som kännt såhär???
 
Sv: Skaffa fler barn innan det är försent??!!

Du går från en period av livet till en annan och det är klart att det väcker tankar. Du lägger barntiden bakom dig och går mot medelåldern.
Minns när jag väntade nr 3 att jag ofta tänkte att det här är sista gången jag upplever detta och det var nästan lite sorgesamt.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Artikel
Dagbok Fan vad svårt det ska vara att vara vuxen. Blir det någonsin "smooth sailing"? Jag blir så himla less. Igår gjorde sambon slut med mig...
2
Svar
21
· Visningar
3 255
Senast: Roheryn
·
  • Låst
Relationer Gammal användare, men nytt konto, mest på grund av att jag... vet inte, men nästan skäms över mina egna tankar? Jag vet att det finns...
6 7 8
Svar
151
· Visningar
22 882
Senast: Gunnar
·
  • Låst
Övr. Hund Jag har problem med min hund. Att flytta hit var det bästa beslutet för mig, men från att vara relativt okomplicerad, om en husky kan...
20 21 22
Svar
425
· Visningar
33 592
Senast: Snurrfian
·
L
  • Artikel
Dagbok Jag skrev dethär igår kväll när jag hade panik och ALLT bara var förmycket i huvudet. Så sa den personalen som var med mig att jag kunde...
2 3 4
Svar
61
· Visningar
5 527
Senast: Voeux
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp