Ska min fina bruna bli...

lille skutt

Trådstartare
Ja idag såg jag dom..trodde att jag kanske skulle få ha kvar min fina bruna pålle men nu börjar jag att tvivla :crazy:
Idag såg jag nämnligen vita hår på ryggen på honom, ngt. som inte har synts förut.
Det är ju trots allt inte så konstigt då mamman är skm. med Cortus som farfar vars mamma var skm. och så har hon även Roderik som morfar.
Visst jag älskar skimmlar men två :crazy: :crazy: det kommer att bli mkt. tvättande i framtiden isåfall!

Sv: Ska min fina bruna bli...

Ska min fina bruna bli svart? undrar jag.... tur att jag inte fixade pass åt honom. Fast jag slipper ju tvätta så ofta i alla fall...

Brukar det komma på ryggen först? Trodde det kom runt ögonen först. Han kanske bara har skrapat sig? Fast med den stammen är det kanske inte så konstigt...

Eller så får du hoppas att han bara får lite stickelhår! De brukar ju gärna sätta sej vid virveln eller i det området!
Hur gammal är han?

Han blev 4mån i lördags! Håren som jag såg sitter mitt på ryggen längs med ryggraden nästan, det skulle väl inte vara ngn. katastrof om han nu blir skm. men gillar hans färg skarp! :crazy:
Kan ju inte påstå att jag skulle gilla den "lilla"krabaten mindre för det.
Han är ju som en nalle! mjuk och go och mkt. pussvänlig!!!

om en fölunge som är brun, får en svart ål på ryggen som blir bara bredare och bredare och just nu på 3:e månaden är ett större parti svart på korset, vad blir det av det då?
mamma brun och pappa skäck?

Liknande trådar

Hästmänniskan Börjar tvivla på om jag någonsin kommer att "bli av med" min häst :cry: Köpte henne för bara 2 år sen. Det sa klick på en gång...
2
Svar
26
· Visningar
6 291
Senast: jerseyko
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar