Ska läsa hippologprogrammet, men ska filma antagningsprovet och dom ber än att berätta hästen utbildningsståndpunkt. Vad vill dom veta? Hjälp mig snäl

Linneliv

Trådstartare
Innan jag börjar rida ska jag presentera hästen med namn, ålder och utbildningsståndpunkt. Vad vill dom veta med utbildningsståndpunkt?

Hjälp mig snälla!

Troligen också om den är tävlad, och vad i utbildningsskalan ni jobbar på. Vad den har lätt och svårt för, skulle jag gissa på. Om jag skulle presentera min häst skulle jag även nämna hans härstamning och fördelar och nackdelar med den,

Liknande trådar

Hästhantering Hej alla, långt inlägg och jag ber om ursäkt men har mycket att skriva. Jag har redan ett konto här på buke, men då detta känns alltför...
2
Svar
20
· Visningar
2 329
Senast: lirco11
·
Övr. Barn Det kommer ett barn till mig och rider rätt ofta och har gjort så i drygt ett år. Barnet är 12 år och har det rätt jobbigt med en...
Svar
14
· Visningar
1 645
Senast: Ninnurur
·
Hästmänniskan Jag behöver hjälp! Det är en lång text men om någon orkar läsa och ge mig lite stöttning så skulle det uppskattas enormt! För er...
2
Svar
28
· Visningar
3 609
Senast: Lavinia
·
Hästhantering Hej, jag har en unghäst som nyligen blivit inriden och det har verkligen gått jättebra, vi har haft hjälp av en underbar tjej som...
Svar
13
· Visningar
2 201
Senast: MiniLi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka