Ska det se ut såhär?

• Avel
  • Trådstartare Trådstartare Akzent
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 5
  • Visningar Visningar 1 133
Status
Stängd för vidare inlägg.
A

Akzent

Ska juvret se ut såhär mellan bakbenen? Stoet ska föla omkring den 16 april, så det är inte så länge kvar.

Sv: Ska det se ut såhär?

Som det ser ut på bilderna så tycker jag att det verkar som om hon kan fylla juvret en hel del till innan det är fölningsdax.

Va? Jaha, annars har hon typ d-kupa nu. Vinkeln på bilden är kanske inte den bästa, men om det är som du säger..okej! ^^,

Jag tycker att du skall gå till avelsgnägg och titta in i Juver-tråden då får du "lite" jämförelsematerial.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Avel Hej! Behöver råd från er mer erfarna. Jag har vant av årets föllunge för ca 3 veckor sedan, juvret gick tillbaka fint och stoet mår bra...
Svar
4
· Visningar
749
Avel Håller på och avvänjer mitt föl och funderar på hur länge vi ska "hålla på". Fölet är 11 månader och går i flock med fyra andra...
Svar
5
· Visningar
1 064
Senast: Ketrawzc
·
Avel Hej! Jag behöver verkligen alla tips och råd jag kan få just nu. Jag har ett sto som jag har lämnat på betäckning i maj, och hon står...
Svar
16
· Visningar
2 092
Avel Hur snabbt efter fölning börjar ni rida era ston? Om de vart ridna under tiden lätt o är något äldre. Mitt sto är 15 och blir hennes...
Svar
11
· Visningar
1 468
Senast: Teilani
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka