Sjukt marsvin

F

Fnurra

Mitt marsvin verkar ha fått en blödning i ögat , dessutom lutar hon åt höger. Vet inte vad det är för fel , hon är 6 år , har varit blind i 3 år. Någon som vart med om liknande? :(

Sv: Sjukt marsvin

blödningen i ögat vet jag faktiskt inte vad det är, hon kanske har fått något i ögat eller kanske en burkompis som slagit henne? Lutande huvud kan betyda öroninfektion och du borde kontakta veterinär om båda sakerna för annars så kan hon förlora ögat.

Sv: Sjukt marsvin

Vi åkte till veterinären tidigt i morse och avlivade henne. De visste inte heller vad som var fel , men hon var såpass dålig att hon fick somna in. Lilla tösen :cry:

Liknande trådar

Katthälsa Nu börjar det dra ihop sig efter att katten plötsligt blivit mycket sämre i sin artros och spondylos i höft och rygg. Hon är bara 8 år...
2
Svar
28
· Visningar
1 497
Senast: Kilauea
·
Övr. Katt Hej. jag har en fråga gällande mina 2 katter som helt plötsligt inte kommer överrens. Dom är båda hanar och kastrerade. Den ena hanen är...
Svar
3
· Visningar
615
Senast: Svartkatt
·
Hästvård Nu behöver jag hjälp! När jag började borsta min häst idag så märkte jag att han är väldigt öm på höger sida nertill vid halsfästet...
Svar
7
· Visningar
571
Senast: Freazer
·
Hästvård Någon som kan hjälpa mej förstå vad som hände??( veterinär är kontaktad med uppföljning imorgon) Stod ute i hagen med ponnyn 15 år i...
Svar
2
· Visningar
851
Senast: Grazing
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama