sjuka drömmar

E

Edgar

Måste få skriva...har hört att man kan drömma helt tokiga mar- drömmar under graviditeten...och det gör jag :eek: det ena värre än det andra, inget gull gull precis :crazy:

Drömt flera gånger att jag är någon slags action figur som springer runt och stoppar tidsinställda bomber, jagar folk och inatt sköt jag en person :eek: (kollar nästan aldrig på sånna filmer)
Vaknade helt spänd i kroppen.

Drömde även att jag förslöste min mamma genom kejsarsnitt, babyn var inte äldre än i ca sjätte månaden...Helt absurt!

En annan natt var jag närapå otrogen i drömmen...vågar snart inte skriva mer..ni tror kanske annars att jag är på rymmen...:rofl:

Känns det igen :confused: :confused:

Sv: sjuka drömmar

Jag drömmer noll och nada. Jag brukar minnas vad jag drömmer annars, men nu kan jag verkligen inte minnas alls vad jag drömmer. Så för mig är det tvärt om.

Eller hur.

Däremot kan jag vakna och vara hur k*t som helst. Det är verkligen inte likt mig, jag undrar verkligen vad jag har drömt då :o

Måste få skriva...har hört att man kan drömma helt tokiga mar- drömmar under graviditeten...och det gör jag :eek: det ena värre än det andra, inget gull gull precis :crazy:

Drömt flera gånger att jag är någon slags action figur som springer runt och stoppar tidsinställda bomber, jagar folk och inatt sköt jag en person :eek: (kollar nästan aldrig på sånna filmer)

Drömde även att jag förslöste min mamma genom kejsarsnitt, babyn var inte äldre än i ca sjätte månaden...Helt absurt!

En annan natt var jag närapå otrogen i drömmen...vågar snart inte skriva mer..ni tror kanske annars att jag är på rymmen...:rofl:

det där känns igen! har drömt mardrömmar, svartsjuke drömmar som slutar me att jag spöar skiten ur den andre tjejen osv....jag berättar dom för min kille och han börjar skratta när han får höra exakt hur sjuka drömmar det är:rofl:

Snacka om att hjärnan och kroppen är i ett slags försvars läge. Dj-lar den som kommer för nära :devil: :devil: :devil:

ja så tänker jag nu...i drömmen iallafall....har också vaknat upp och är superkåt. till min killes stora förtjusning. varknar upp och få ha sex direkt hehe.... men då kommer jag inte ihåg va ja drömt. det är bara dom riktigt sjuka jag kommit ihåg. fattar inte hur man kan drömma så. det började när jag blev gravid.

Jag har drömt en massa otäcka mardrömmar, och alltid har våran nya bil vart inblandad, när jag ska fly, så går inte bilen att styra och det bara sladdar runt så jag kör över en massa människor :eek:

Drömde mardrömmar 3 nätter i rad och sen har det vart lugnt.

Drömmer oxå mardrömmar hela tiden.

Jag har drömt en massa otäcka mardrömmar, och alltid har våran nya bil vart inblandad, när jag ska fly, så går inte bilen att styra och det bara sladdar runt så jag kör över en massa människor :eek:

Drömde mardrömmar 3 nätter i rad och sen har det vart lugnt.

Ja precis! som bara en sån sak att drömma om man kör runt i bilen som inte går att manövrera, vad har det med graviditet att köra. Det finns säkert ett bra psykologiskt svar

en teori kan ju vara att man genomgår så stora förrändringar att hjärnan har fullt upp att bearbeta allt, så det till sist blir ett slag kaos som måste redas upp i drömmar.

Små barn tex drömmer ju ofta mardrömmar och är rädda för spöken under sängen vid sina tidiga livs utvecklingsfaser

Jag drömmer normalt väldigt mycket och kommer ofta ihåg mina drömmar, inte annorlunda nu förutom att jag ofta drömmer om att jag blir fruktansvärt arg och slår folk på käften! Slår så hårt jag kan men när näven träffar är handen som spagetti och det blir mer en smekning över kinden. Frustrerande!! :mad: Människan jag slår göttar sej åt mitt elände och jag kämpar vidare, slår, slår o slår o vaknar halvt utmattad.

Mitt humör har förändrats (som allt annat i mitt vakna liv, jag lever i en upp-o-ner vänd värld o känner inte igen mej själv:confused: ) och jag har nu väldigt lätt för att bli riktigt asförbannad och tappar lätt tålamodet. Tydligen går det igen i mina drömmar....:crazy:

Här drömmer vi också sjuka saker! Härom natten drömde jag att den lilla hade fötts, jag & sambon skulle till babyavdelningen för att hämta henne. Vi visades fram till hennes vagn och vi lyfter på babyfilten och där ligger - En diskborste! :crazy:

Drömmer också mycket konstigt om sex :o men det vågar jag inte skriva här!

Sambon drömmer också konstiga saker. I bland är han borta på jobb, sover då på hotell. I bland har telefonen ringt mitt i natten, då har han drömt att jag & bebis är döda :mad: Då måste han ringa för att kolla om vi lever! Vilket ju är bra!

I natt drömde jag att någon skulle stoppa ner ormar genom brevlådan (har inte ens en sådan brevlåda) själv stog jag på insidan och skulle sparka ormarna när de stoppades ner. I sömnen "laddade" jag en spark som träffade sambon mitt i "paketet" :D

/Linda

Jag drömmer mycket och konstigt i vanliga fall, men det är ingenting mot nu!:eek: jag drömmer så sjukt mycket och jag kommer ihåg många av drömmarna när jag vaknar. Mycket mardrömmar, mycket obehagliga bebisdrömmar (typ, pojkvännen och jag glömmer bebisen i bilen, eller bebisen har precis fötts och ser inte alls ut som den ska) en hel del drömmar som bara är knäppa och ganska mycket sexdrömmar också.

Jag försöker tänka att jag sparar biopengar och får vara stjärnan själv:D , men ibland är det ju rätt jobbigt. När man vaknar hela tiden för att man drömt nåt otäckt och sen somnar man om och dyker in i en ny, lika läskig dröm.

Ursäkta att jag skrattar :angel: :rofl: men det där med diskborsten är ju för dråpligt. Hur tokigt kan det bli ?..och ormarna :rofl: stackars sambo

Du har en poäng där med att man spar in på bio pengarna :D men det är lite jobbigt att vara så aktivt deltagande i filmerna ;) skönare att kunna sitta med en kudde framför ögonen när det blir för läskigt.

Ja! Tänk att vakna så! Snopet!

Han yla till och for upp väldigt snabbt! Men när jag berätta om min dröm kunde han bara skratta. /Linda

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka