emma74
Trådstartare
hon blev rosslig och hes i torsdags men var fortfarande pigg, har blivit hängigare och hängigare, ligger bara i sängen (på mig) nästan dygnet runt, har feber (vet inte hur mycket för den termometern är paj och jag var så trött av att knappt ha sovit att jag glömde påminna maken att köpa en ny) äter inte, dricker bara vatten och vill inte ha tutte - och det oroar mig,det är ju hälften av hennes näringsintag typ (för att inte tala om hur ont mina tuttat gör- givetvis upptäckte jag nyss när jag skulle pumpa ur att pumpen (apotekets billiga utåldriga modell 6 år gammal) inte vill pumpa längre...
det är tom så illa att hon frivilligt ligger i PAPPAS famn (tack och lov för det - min rygg håller på att gå av - hon har sovit PÅ min i 2 dygn nu) ... är det dags att ringa VC nu, vad gör dom för något?
Emma är ett år kanske ska tilläggas...
det är tom så illa att hon frivilligt ligger i PAPPAS famn (tack och lov för det - min rygg håller på att gå av - hon har sovit PÅ min i 2 dygn nu) ... är det dags att ringa VC nu, vad gör dom för något?
Emma är ett år kanske ska tilläggas...