Z

Zilver

Kan ni på Buke hålla tummarna för min gammelkatt (nästan 16 år) idag hon ska till vetrinären 14,45.

Hon har inte ätit något sen i lördags kväll och hon slutade dricka i går kväll.
Hon är apatisk, tvättar sig inte ens utan ligger bara platt på sidan och hon börgar få svårt att hålla balansen när hon försöker gå:cry:
Jag är jätte orolig så snälla ni håll tummarna för att allt ska bli bra.

Sv: Sjuk katt

Hon är borta universum har förlorat en av sina stjärnor
00009095.gif

Sådär var min gamla katt i slutet av livet också :(
Din och min gamling jagar möss upp i himlen för fullt nu :love: (min blev 17 år). *tröstkramar*

Min gamling är förmodligen med och busar också. :love: Grävde ner henne igår, det var vansinnigt tungt. 20 år blev hon, gammelskruttan, jag va 4 år när hon kom hem till oss.

tröstkramar!

Min ängel är nog också med och busar!!
Skickar massa tröstkramar. Usch va tungt det är!!

Usch....

Men alla goa minnen har du kvar för alltid! O min gammeltant är gärna med o busar hon med, så din tjejja är inte ensam...

NNNeejj, jag blir så ledsen, går inte i ord att beskriva, vet precis hur det känns. Massor med kramar

Tack för att ni bryr er.

Hon har också sin mamma och sin bror som bara blev 10 att busa med.

Det känns väldigt tomt utan henne jag var där när hon föddes och vi hade inte varit ifrån varandra ett enda dygn under dessa nästa 16 år, hon skulle ha fyllt 16 den 15/3.

Mystic
Mystic1.jpg

Mystic till vänster och hennes bror Merlin till höger och Iddi som också är borta sedan flera år
Arride.jpg

Enigma födde den 15/3 1992
Enigmafdsel.jpg

Liknande trådar

Övr. Katt Jag har en katt med extremt problematisk päls. Hon är korthårig, men med sjuka mängder ulligt underhår och hon fäller minst 8 av 12...
Svar
16
· Visningar
1 154
Senast: Hoarfrost
·
Småbarn Jag är desperat efter sätt att få i vår treåring penicillin. Lång historia kort; vår dotter har haft sår i näsan senaste 8 veckorna. Vi...
Svar
19
· Visningar
2 409
Övr. Katt Hej, Har precis skaffat två kattungar (Maine Coon). Den ena flyttade in tre veckor före, M, och H kom 3 veckor efter och är således tre...
Svar
5
· Visningar
1 621
Senast: MissFideli
·
Övr. Katt Det här inlägget, lade jag på en annan sida och tänkte att det kunde passa här med, med tanke på att "katter är katter och 'ska ha sin...
Svar
5
· Visningar
2 385

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Målbilder för trubbnosar.
  • Uppdateringstråd 30
  • Promenadskor vinter

Hästrelaterat

Omröstningar