voltis
Trådstartare
Hej! På tisdag morgon lyfter ett plan mot varmare breddgrader, och på det planet finns jag sambo och lilla dottern på 2 år.
Jag gillar att ha full koll på allt, och har läst på och googlat om det mesta.
Nu vill jag bara ha alla superbra sistaminutentips från alla kloka buke-föräldrar.
Det är C:s första flygplansresa, så vet ju inte alls hur hon kommer att reagera.
Har packat ner favoritleksakerna, böcker, en vän har en ipad med sig med barnfilmer.... lite muta i form av godis kommer att inhandlas.
Andra tips? Innan flyget, på flyget, efter.. ja allt
På plats, på varmare breddgrader, ngt vi bör tänka på?
Dricka mkt vatten står högst på listan, solskydd i form av både dräkt och solcreme och solhatt.
Eller bara ett lycka till, börjar bli lite pirrigt nu Vi blir bara borta en vecka och ska bara vara på hotellet och slappa!
Jag gillar att ha full koll på allt, och har läst på och googlat om det mesta.
Nu vill jag bara ha alla superbra sistaminutentips från alla kloka buke-föräldrar.
Det är C:s första flygplansresa, så vet ju inte alls hur hon kommer att reagera.
Har packat ner favoritleksakerna, böcker, en vän har en ipad med sig med barnfilmer.... lite muta i form av godis kommer att inhandlas.
Andra tips? Innan flyget, på flyget, efter.. ja allt
På plats, på varmare breddgrader, ngt vi bör tänka på?
Dricka mkt vatten står högst på listan, solskydd i form av både dräkt och solcreme och solhatt.
Eller bara ett lycka till, börjar bli lite pirrigt nu Vi blir bara borta en vecka och ska bara vara på hotellet och slappa!