Jessica.B.
Trådstartare
Är det någon här som har en avkomma eller har dräktigt med denna hingst? Fördelar och nackdelar med denna hingst? Vilket typ av sto skulle ni rek till denna hingst. Någon som har sett hingsten?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Är det någon här som har en avkomma eller har dräktigt med denna hingst? Fördelar och nackdelar med denna hingst? Vilket typ av sto skulle ni rek till denna hingst. Någon som har sett hingsten?
Jag har sett många avkommor till honom dock ej sett honom live. Avkommorna ser kanonfina ut, bra typ, bra gång och bra temperament.
Tror att Sir Donnerhall kommer visa sig vara en av Sandro Hits bästa söner i aveln.
Skulle jag rekommendera ett sto så skulle hon inte vara för bred fram. Jag har inte sett några breda avkommor (fram) men jag har hört av tyska uppfödare att de helst inte tar breda ston till honom. Sanningshalten i detta kan jag inte verifiera, bara förmedla vad de sagt.
Personligen tycker jag kanon mycket om Sir Donnerhall. Mycket fina avkommor!
Du värkar ha ganska stor koll på hästvärlden Varför tror du han används så lite i sverige. Betäckte endast 5 och 4 blev dräktiga. Tittade på dvd och blev väldigt kär i denna hingst.
I år kostar han 1800 Euro att betäcka med.
Priset dom ger dvs 900euro är PER dos, paul tar 1800, det säger inget om att det är EN dos. Det brukar vara tre 'straws' från honom (vilket är billigare då om man jämför 900euro per dos= 900x3 = 2700), men det är nått att ta reda på. Så om dom tar 900euro per dos så får man önska att stoet tar direkt annars blir det dyrt...
Och det Int Stallion service påstår att dom är först med mobilt fryslabb stämmer inte.. Vi använde oss av det Engelska mobila frys labb för flera år sedan till våra Hingstar. Dom hette AI Center...
Vi ska betäcka nu med Sir Donnerhall på dressyr stoet (vi beställer direkt från Ps) sen väntar vi föl efter Air Jordan z osv
Suck att man måste vänta sååååå länge på fölen....![]()