simlångsdalen eller ?

Pluttlund

Trådstartare
Hej jag håller på att ladda för om jag ska rida simlångsritten.Ena dagen känns det rätt o nästa tvekar jag.Ena stunden tänker jag-Jo han klarar det sen nästa att det är lika bra att vänta..För att sen vela igen o tänka -vänta på vad?jag kan ju avbryta om han eller jag inte pallar.. men det vill man ju inte. är det någon som vet något om banan som kan berätta?Jag vet att tävlingscentrum är flyttad till halmstad travbana,jättefint att sitta på en glad travare!!?? Blir finfint då eller?Skojar bara.är det någon annan som ska rida Clear Round där?jag har ingen att rida med.Ska försöka hålla 5 timmar o 59 minuter tempo istället för 4 timmars.Ha det gott!Rid väl! Rosa o Fozzy/Sjöbo/Skåne.

Sv: simlångsdalen eller ?

Det är klart ni ska starta :) Det är ju en månad kvar dessutom. Skicka iväg anmälan nu, så hinner du bli mentalt redo. Fozzy är säkert redo :)

Klart att ni klarar det!!!!
Men jag undrar om ni lyckas med att rida så långsammt?!

//Sophia

Man kan ju ALDRIG veta säkert innan tävlingsdebuten att hästen kommer att klara det men, som du skrev, då får man ju avbryta ritten. Jag tycker absolut att du ska testa! Jag har anmalt mig & Hestia till T50km nu. :banana:

Nej, det är inte planen. Inte på Gendel i alla fall....

Liknande trådar

Distans Säkerligen inte särskilt ovanliga eller smarta frågor men jag hoppas få svar ändå eftersom jag är amatör men tycker det skulle vara kul...
2
Svar
31
· Visningar
2 496
Senast: Mysaan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar