swemale

Trådstartare
I veckan kommer den.... En ny SimCity med helt nya möjligheter... Bl.a en multiplayer funktion.... Sååååå... finns det fler bukefalister än jag som älskar SimCity....:banana::banana::banana:
 
Sv: SimCity 5

Jag har gjort. Det jag inte gillar med det som kommer är att man ALLTID måste vara uppkopplad.
 
Sv: SimCity 5

GAH!!!

1. Man måste vara uppkopplad. Om du så bara högerklickar så kollas uppkopplingen. Och är servern överbelastad så räknas det tydligen som "ingen uppkoppling".
2. Man måste få plats på en server. Det finns ingen plats på servrar. Just nu är det dessutom så tjockt att det inte ens gå att få köplats in till servern.
3. Tutorialen kraschade i första manövern i samband med att jag gjorde punkt 1 ovan, och därefter har jag drabbats av punkt 2 ovan.

Har därför ingen åsikt om spelet. Än. Kanske nästa vecka. Eller månad.
 
Sv: SimCity 5

När var det SimCity 5 släpptes? Ganska nyligen va? :o

Riktigt synd att man måste vara online för att kunna spela.. :(
 
Sv: SimCity 5

Det släpps i omgångar, och till Sverige släpptes det igår. I måndags tror jag första släppet var (USA) och det släpps för delar av Asien idag.

Så nu finns det fyra-fem dagar av extremt frustrerade inlägg på alla SimCity-forum! :D
Spelet är bottenrankat på Amazon och de har till och med stängt försäljningen av det.

Det fåtal som kommit in och kunnat spela har sagt att det är suveränt. Själv fick jag inte ens spela Tutorialen så jag har ingen aning.
 
Sv: SimCity 5

Nu har jag spelar i några timmar. Och det är bra, riktigt bra! :banana:
Så bra att jag hittills endast ätit frukost...
 
Sv: SimCity 5

Om det är så bra, kanske det verkligen är värt att prova :D

Finns det inget demo eller så, så man kan få prova lite först? :angel:
 
Sv: SimCity 5

Ingen demo vad jag har kunnat se på Origin. Finns ju filmer ute, men det är ju lätt att få filmer att se läckra och lätta ut.

Nu är det läggdags. En SimCity-lördag med två måltider, frukost vid halv tio och middag vid ... halv tio! :rofl:
Kanske ett glas mjölk innan sängen nu så jag får nån energi i kroppen... :p
 
Sv: SimCity 5

Attans så synd, skulle verkligen vilja prova :( Får se om man tar sig råd nån dag i framtiden istället då.. :p
 
Sv: SimCity 5

16 timmars spel i lördags, 12 i söndags, 5 timmar i förrgår, 5 timmar igår. Min sömn lider av detta spelet! :p
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag har länge velat bo på Gotland och har nu äntligen fått möjlighet när jag blivit antagen till skola. Skolan ligger i Fårösund. Jag...
Svar
6
· Visningar
670
Senast: Santoxen
·
Kropp & Själ Jag har i snart 3 månader tränat på gymmet 2 dagar i veckan, mest styrketräning. Har väl blivit lite starkare och sådär och det är...
Svar
9
· Visningar
567
Utrustning Jag får väl börja med att vara beredd på att tråden kanske försvinner efterssom det kommer förekomma ett företag, men jag testar i alla...
Svar
0
· Visningar
440
Senast: Entourage
·
IT & mobiler Vi har startat en ny fb-sida i föreningen eftersom den tidigare är inaktuell och vi inte kan ändra från privat till offentigt och för...
Svar
3
· Visningar
346
Senast: tanten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Senil häst?
  • Ridskoleryttare
  • Ordspråk

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp