Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Funkar dom?
Ja!!Funkar dom?
Ja, men köp ingen billig skit. De repar bilen. Det gör inte de dyrare dukarna som ja...är dyra.
Nån speciell du skulle rekommendera?
Väcker upp en gammal tråd.
Har ni något märke på duk som ni rekommenderar? Livrädd för att den ska repa lacken
Är man livrädd för lackrepning så ska man kanske inte anstränga sitt hjärta med att köpa en silverduk ! De är ju gjorda i metall/aluminium så det finns ju inga garantier på att den inte kommer repa .
Jag använder dock våra frekvent över bägge våra bilar, och har inte märkt av några repor alls. Kan vara för att jag är duktig på att fästa dem så de inte ligger och "skaver" under tiden man använder dem, samt försöker vara försiktig när jag lägger på och tar av dem.
Och för mig är de så bra för hundarna (och mig själv) att det är värt att riskera repor ! Våra är från Svenska Djurapoteket och Hansesgården .
Jo, givetvis vill jag ju hellre ha en sval bil till henne än att bry mig om lacken, men bilen är ganska ny, och hussen är väääldigt rädd om den. Jag villhöver en till bil - en hundbil där jag kan ha alla grejer och som jag kan v vara lite mindre rädd om.
Har tittat på Svenska Djurapotekets och är väldigt sugen på att köpa en sån.
Blir ju helt klart en smidigare och enklare sommar för oss om vi skaffar duk.
Måste bara köpa ett hus först.Man behöver ALLTID en hundbil !
Någon som provat Active Canis silverduk? Den verkar vara lätt att få tag på (Granngården, Bilia, Dollar Store).
Nä, jag vågar inte, min lack blir ful om man tittar snett på bilen...Väcker upp en gammal tråd.
Har ni något märke på duk som ni rekommenderar? Livrädd för att den ska repa lacken