SIF:s diskussionsforum? Licensfundering

Minett

Trådstartare
Är det jag som är blind, eller har SIF tagit bort sitt diskussionsforum från hemsidan?

Har en fundering om licensen, har en lättklasslicens som gäller två månader till, men funderar på att "köpa upp mig" till öppen klass redan nu... Är det då den nya licensrutinen man ska använda eller den gamla? Har inte lyckats komma i kontakt med kansliet och inte heller fått de inloggningsuppgifter jag beställt, så jag har inte kunnat gå in under "min profil" på hemsidan och kolla... Men någon här kanske vet?

Sv: SIF:s diskussionsforum? Licensfundering

Om jag inte missminner mig så tillämpas nya reglerna nu, har sett ett sådant svar vid något tillfälle.

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag ber om ursäkt för ett långt inlägg i förväg, men det här är ett ämne som jag funderar på ofta och som därför också är svårt att...
2
Svar
21
· Visningar
3 081
Senast: honung
·
Kropp & Själ Min story: Jag kraschade på mitt sommarjobb efter mitt sista år på gymnasiet. Betygspressen hade haft mig på högvarv i tre år och pga av...
2
Svar
20
· Visningar
4 638
Senast: Ramona
·
Skola & Jobb Snart färdig lärare, tjohoo vad alla drar i en! Jag har fått fem jobberbjudanden och det är ju helt fantastiskt... MEN det känns...
2
Svar
24
· Visningar
3 525
Senast: Cilva
·
Hundhälsa Jag behöver råd, och eftersom jag inte har någon annan att rådfråga, vänder jag tillbaka till min ungdoms forum ... Det här blinr långt...
Svar
6
· Visningar
2 242

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka