Sidan har krympt

K

Kverulanten

Vad hände med sidorna. Är det bara min som forumet krympt ihop på, för det är väl inte meningen att det ska se ut så väl???
...eller är det ngt fel...:confused:

Sv: Sidan har krympt

Det hoppas jag verkligen inte, jag tänkte att det bara var ett temporärt fel, men nu har det varit såhär i någon timme. *suck*
Tänkte precis skriva en egen tråd om änmet..

GUNNAR-Ta väck skiten på höger sida eller ha det som det var innan.
Det är jätte jobbigt att forumet kommer i andra hand just nu.
Ska vi verkligen behöva läsa i dessa små lådor??:crazy:

Ja!!! :mad:

Bort med Ölandsbron på en gång. :devil:

Skämt åsido - kan det ha något med pumpqins bildlänk i bloggen att göra? Den ligger ju till höger och har en ganska lång (och mellanslagsfri) adress.

Ha ha haa det hade det nog. Jag använde lilla blå knappen för att dölja bloggsektionen och då blev mittdelen stor igen. :D

det är nån som lagt in en länk bland bloggarna som gör att sidan blir sån här.. så det är inte gunnars fel

det är nån som lagt in en länk bland bloggarna som gör att sidan blir sån här.. så det är inte gunnars fel

Att det inte är Gunnar som bestämmer att formen på sidan ska vara knasig är ju helt rätt, men om vi ber snällt kanske han kan lägga in någon form av spärr så att högerspalten inte breddas av "länk i blogg"-fenomenet? :idea: :)

Haha när jag klickade där blev det också bra. :D Vilken tur att jag läste inläggen i tråden innan jag började gnälla. :angel:

Samma här! Har varit tokig och försökt hitta vart felet är på min dator i en timme nu... Tack för hjälpen.!

Jag håller med, trodde att vi tydligen förlorat målet i frågan då den var på tapeten då formatet tidigare "testades". antog att vi nu kommer i andra hand då reklamen och sponsringen verkar vara det som spelar mest roll. jag tycker dock inte att man ska behöva manuell justera eller luska ut hur man gör det, för att "korrigera" sidan, utan det bör vara justerat formatmässigt utan manipulation från användare.

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Bukefalosnyheter När det nu är 28 år sedan den här sidan startade kan väl det senaste året sammanfattas med att inte så mycket hänt eller förändrats på...
Svar
4
· Visningar
2 560
Senast: Tilly_85
·
Bukefalos Listan kan ju göras mycket lång, Men jag ska försöka hålla mig till tre punkter. Räknar i omvänd ordning så det som betyder mest för...
2 3
Svar
51
· Visningar
4 584
Senast: sjoberga
·
R
  • Låst
Kropp & Själ Jag är ny här på bukefalos, och är väldigt orolig att göra fel eller bryta mot några regler. Så jag tänkte att det är lika bra att fråga...
Svar
12
· Visningar
3 157
Senast: Gunnar
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag har nyligen sålt min häst pga att han inte passade mig. Sålde honom självklart till ett femstjärnigt hem till en tjej som lånat...
Svar
16
· Visningar
1 942
Senast: Shaggy
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• WE-tråden
  • Skadade hästar och konvalescenter