Sida som inte funkar

Mynta2

Trådstartare
En hyresvärds sida jag brukar vara inne på har nyligen snickrats och hottats upp...så varje gång jag försöker gå in på den NU, så får jag det dära felmeddelandet: skicka felmeddelande, eller inte. (någon datakunnig förstår nog villket meddelande det är). Min dator jobbar å jobbar, och sen kommer detta meddelande.

Så då undrar jag, vad är det för program jag inte har eftersom INNAN dom gjorde om sidan funkade det utmärkt. Kör med den stenåldriga win-98 first edition ;). Jag vet den är instabil, men har bara den just nu.

Är denna sida: http://www.wallenstam.se
 
Sv: Sida som inte funkar

Jag kommer in på den utan problem, så kanske det är något skumt med din dator..:confused:
 
Sv: Sida som inte funkar

Nämen det tror jag inte. För jag har ju vart där inne i säkert 1 års tid innan dom gjorde om sidan...utan problem då.

Men du har ju säkerligen INTE win-98 ;)

Det funkar på jobbet som då har XP..Så det måste ju vara hos mitt program det sitter i.
 
Sv: Sida som inte funkar

Jag hinner inte kolla..för felmeddelandeet kommer så snabbt..Å då...måste jag klicka: skicka eller inte..
 
Sv: Sida som inte funkar

ah okej, det är ett sådant felmeddelande. internet explorer hänger sig alltså?

testa att avinstallera flash och java... eller shockmachine om du har det.. google/msn/myweb search bar... ingen aning ärligt talat om vad det kan vara då.

eller bara dra ner flash player 8 om du inte redan har den...
 

Liknande trådar

IT & mobiler Jag har en gammal dator, jag har Win-98 MEN efter haveri lyckades jag bara få Win-98 första versionen. Har ALLTID haft andra versionen...
Svar
7
· Visningar
883
Senast: Mynta2
·
IT & mobiler Tömde ALLT i min dator och installerade om...Har Win-98 första utgåvan...villket jag hade förut oxå. Men har aldrig vart med om att när...
Svar
15
· Visningar
1 144
Senast: geisli96
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Födda 2022
  • Hindertyper på hopptävling
  • Dressyrsnack 17

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp