Show-bett til shettis m.m.

C

cakeoncake

Hej!
Vet någon vart man kan få tag på:
Utställningsbett för shettis (typ med hästsko på)
Utställningsträns
Körbett mindre än 10,5cm?
Tacksam för svar! :bump: :bump: :bump:

Hej!
Innan jag skrev mitt inlägg var jag (självklart) inne på shtetis-shoppen och tittade. Dom har inget av det jag efterfrågar (körbettet fanns men 10,5 är det smalaste..) Eller har jag missat något?? :confused:
Tack ändå!

Skicka ett mail till Shettisshopen för hon har (iallafall sista jag var där) fler bett än de på bilderna. Tänk på att mäta högre upp på hästen käke när du ska ha bett med skänklar. Hästen ä rnämligen bredare högre upp. Har man för smalt bett så klämmer man hästen.

Hejsan! Jag håller själv på att letar efter ett körbett, men i 10,5. Vad har du hittat, om du hittat nånting? www.lillhastenistav.se kan du ju gå in och titta på, dom har en speciell sida för shettisgrejer, några bett och b.la ett utställningsträns. Ett sånt där bett m. hästsko på är ju så himla fint men jag har aldrig sett det nånstans..

Ingdams har sånt bett med hästskor...kostar typ 500+ tror jag!!

Hej!
Bor inte i Uppsala, men har du nummret och vet du vad dom kostar?

Liknande trådar

L
Hästmänniskan Hej! Jag skulle vilja disskutera lite om en sak och fråga om tips om hur andra skulle ha tänkt i min situation. Men innan jag skriver...
2 3
Svar
55
· Visningar
6 238
Senast: sorbifolia
·
Gravid - 1år Hej! Jag skulle behöva lite tankar kring den situation jag nu hamnat i. Jag behöver få skriva av mig, vill inte berätta om detta för...
2
Svar
26
· Visningar
4 748
Senast: Snö
·
Körning Hej! Jag ska få börja köra en shettis på gården vid vårt hus (överlycklig!)(gratis och nästan när jag vill!) Och jag undrar lite bara om...
Svar
8
· Visningar
2 057
Ridning Hej Jag har ett varmblod som är väldigt känslig i munnen (han går oftast bäst på så milt bett som vanligt eller inte bett alls) det...
Svar
19
· Visningar
1 611

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Valet i USA
  • Vad gör vi? Del CCIV
  • Hiss och diss del 5

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar