Dressyrtjejen_97
Trådstartare
Här kan ni fortsätta skriva om era shoppingfynd
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vad fick du ge för skorna? Jag vill också!!Jag var på samma utförsäljning och köpte 3 par boots, ett schampoo och smörjtvål... och ett par RM Williams till civilt bruk..
Det verkar som att det är jag själv som får äran att börja denna tråd också
En hästbutik i krokarna ska lägga ner, och hade jätte-utförsäljning. Jag var naturligtvis där....
Som min pappa skrev till mig "När man släpper lös dig i en hel lagerlokal fylld av hästgrejer till reapriser, då kan man räkna med att vettet rinner ur dig lika snabbt som pengarna i plånboken..."
Det jag hittade:
Equiline kavaj helt i sammet(!) satt som skräddarsydd på mig
Lädergrimma med härliga runda mässingspännen
Dock är jag lite osäker på storleken - den är full men ser rätt liten ut
"Jaktträns" i härlig oxblodsfärg
Pessoaträns i suupermjukt läder - också detta med mässingspännen
Ej på bild:
Fleck dressyrspö
3-pack Magic Brusher
Stübben glycerintvål
Gult grimskaft
Hur många träns har du nu i din samling?
Lite OT, men vad är det för skydd du har?Den här tråden är inte så levande direkt. Och frågan är om jag shoppat? Hade bonus på min favoritbutik och kunde ”köpa” det här ländtäcket från Mias...
Benskydden är Protector, neoprendamask tror jag? De liknar eskadron men är halva priset. Han sliter benskydd och boots som jag sliter strumpor.Lite OT, men vad är det för skydd du har?
Samma här... de där såg bra ut. Ska kika på dem. Tack för svar!Benskydden är Protector, neoprendamask tror jag? De liknar eskadron men är halva priset. Han sliter benskydd och boots som jag sliter strumpor.
Benskydden är Protector, neoprendamask tror jag? De liknar eskadron men är halva priset. Han sliter benskydd och boots som jag sliter strumpor.
Min favoritryktborste bytte jag till mig -94 på ridskolan. Den var välanvänd redan då. Min häst gillar inte den på sommarhalvåret då pälsen är kort, men på vintern tycker han om den..Ooouuppps, jag som har benskydd från 50-talet och framåt som jag använder regelbundet....
Dom jag ärvt från 20-talet använder jag inte längre av sentimentalitet...
Min favoritryktborste bytte jag till mig -94 på ridskolan. Den var välanvänd redan då. Min häst gillar inte den på sommarhalvåret då pälsen är kort, men på vintern tycker han om den..