Shoppingtråd

P

PansParis

Inredning är det roligaste att shoppa. Självklart så behöver vi en shoppingtråd. För lite inspiration... :D

Lägg upp bilder på fynden ni gör!

Obs! Samma regler som shoppingtråden på utrustning, egna bilder. Dvs inga CO:bilder.

:laugh:

Sv: Shoppingtråd

Jag tänkte på samma sak härom dagen...Men jag kom inte så långt som till att starta en tråd. Får se om jag kan fota och lägga upp någonstans.

Sv: Shoppingtråd

Jag fyndade lite för några veckor sedan (min favoritbutik ska läggas ner :( så de hade utförsäljning)

Två höga vaser, 500 kr för båda (halva priset ;) )
BildH2188.jpg

Och en liten kamel av något slag
BildH2191.jpg

Liknande trådar

Kropp & Själ Blev lite inspirerad av tråden under Barn som behandlar FHM's rekomendationer om skärmtid. Vad har man egentligen en padda till? I min...
2 3 4
Svar
65
· Visningar
2 518
Senast: Marita73
·
Kläder & Bli fin Jag har ganska långt hår nu och nästa vecka ska jag till frissan. Egentligen vill jag ha kort hår igen, men tyvärr har jag inte...
2
Svar
25
· Visningar
1 739
Senast: KesoNeso
·
IT & mobiler Jag håller på med ett kreativt projekt där jag har behov av några bilder. Själv har jag god tillgång på egna foton, men just detta...
Svar
0
· Visningar
417
Senast: Myrten
·
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
50
· Visningar
6 594

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka