shoppinghjälp i storstad!

pepp

Trådstartare
Jag behöver hjälp! "Måste" ha en jacka från Monki som är slutsåld i Luleå, nämligen denna:
930_monki117_18009281_18009547.jpg

Stl XS eller S!
Finns det nån vänlig bukefalist som kan hjälpa mig och köpa/skicka (jag för givetvis över pengar innan)

Jag antar att det är höstens och att den är med på rean? :) Vad heter den? Jag kan springa in där imorn efter jobbet och fråga om dom har den!

Jag såg en liknande men den va inte med på rean? Såg dock bara utifrån så kunde inte se vad den hette. Den kostade 800 tror jag! Jag pm:ar dig!

Fler som befinner sig på stan och nära Monki får gärna kika! Här i Luleå var den på rean, hoppas att den Ponsse såg också finns där!

Uppdaterar här med! Hittade vilken pepp menade men den fanns tyvärr bara kvar i L på rean. :) I Örebro!

På Birsta City i Sundsvall sa de att de inte hade haft den inne, bara den långa som var nedsatt nu. Kändes som jag fick ett väldigt luddigt svar...

Safira ska vara lång också! (Tror jag la upp fel bild i inlägget :D ) går ungefär till knäna!

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag behöver få läsa om hur andra haft det när de diagnostiserats med förtjockad slemhinna. Så hjälp mig, snälla. Jag var på gyn (fr o m...
Svar
2
· Visningar
702
Tjatter I denna evighetslånga vinter så måste det vara fler än jag som längtar efter våren. Och vad passar då bättre än en omgång med Secret...
23 24 25
Svar
482
· Visningar
17 439
Senast: Barbabelle
·
Tjatter Eftersom allmänna påtryckningar gjort sig hörda, efterlysningstråd startats och anmälningar har börjat ramla in redan innan tråden...
89 90 91
Svar
1 817
· Visningar
75 338
Senast: Jeps
·
Kropp & Själ Vi försöker hjälpa en vän till min mamma som nyss än en gång blivit katastrofdåligt bemött av vården, jag är så arg att jag kokar varje...
2
Svar
22
· Visningar
4 032
Senast: Hazel
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar