Shettis hingsten Ekot's Grymling

• Avel
  • Trådstartare Trådstartare Angela
  • Startdatum Startdatum
A

Angela

Shettis hingsten Ekot\'s Grymling

Hej,jag har en shettis hingst efter denna hingst och undrar om någon vet något om honom,vad han lämnat,om ni har foton på honom annat än ponny sajten osv osv..
Vore hemskt tacksam för svar!!
Mvh :banana:

Re: Shettis hingsten Ekot\'s Grymling

Hej,ja jag har varit där inne o kikat men skulle vilja få se lite bilder på honom,har bara sett den som finns på ponnysajten..Någon som har bilder eller mer info om denna hingst??

Mvh :bump:

nope , jag bara tänkte att han msåte ju ändå har blivit godkänd ungefär när min blev det efter som han har rs nr innan min så det kan inte vara någon jag har gillat annars hade jag kommit i håg honom

Foton på Bravo kan jag skicka till dig om du mailar mig. De andra har jag tyvärr inga foton på. Kollade du på Ponnysajtens hemsida? Där finns ett foto på Grymling.

Tråkigt att ingen verkar tycka om pappsen till min shettis,,men men,,jag tycker om hans avkomma iallafall *ler*(den jag har;)
Ja jag har sett fotot på ponnysajten,,men vill gärna se fler,men det verkar omöjligt!!?
Ja maila mig gärna foton på bravo..
camilla.ljung@bredband.net
:bump:

bara för att vi inte gillar pappan så kan ju avkomman vara helt undrbar i allafall :banana: Kan ju faktiskt vara så att mamman till din avkomma har lämnat det mesta till fölet eller så att de kanske passade otroligt bra till sammans. Så lycka till med din lilla goa avkomma :D

hi,hi,,ja precis,men mamma har ju bra meriter osv så hon är tydligen ett mkt bra sto iallafall.Ja han är underbar min lilla plutt,hingst men hur lugn o go som helst,,går med min hbl's åring,som är ett sto och han bryr sig inte alls,men vi får se,blir han jobbig så åker "kulorna av" *ler*.
Mvh :bump:

Den shettisen har stått i ett stall i närheten för ett år sen typ, jag klappade på han när jag var där. :D

du har inga kort på honom??Var han trevlig,fin osv?
mav vet du om honom?
mvh :D

Liknande trådar

Avel Lite osäker om denna tråden ska ligga under avel eller dressyr. Ni som avlar dressyrhästar, jag är nyfiken på eran åsikt om hur ni...
Svar
8
· Visningar
1 034
Senast: Piaff
·
Hästvård Tänkte höra om ni har några kloka råd. Shettisen vi lånar fick kolik i går. Var rätt dålig när veterinären kom men svarade bra på...
Svar
2
· Visningar
584
Senast: Kristall10
·
Samhälle Hej! Då försäkringsbolaget har så lång kötid i telefon så chansar jag med att kasta ut frågan här. Jag har haft en barnförsäkring hela...
Svar
1
· Visningar
399
Senast: sjoberga
·
Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
4 693
Senast: Anonymisten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar