JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt.
Du bör uppgradera eller använda
en annan webbläsare .
Shetlandsponnyn Snoddas är försvunnen: "Vi har letat både till häst, till fots och med bil"
Moderator
Hästnyheter
Hennes häst hade försvunnit från hagen i Horsaryd, på kvällen under midsommarafton. I närheten stod det en okänd och övergiven bil som...
Vad gör vi? Del CCXI
Tjatter Träningsvärk i ljumskarna sen jag red dressyrarbete barbacka på pållan igår 😅, kände redan då mosighet i skallen och huvudvärk och jaha...
Fjordfrälst
7 minuter sedan
Svar: 1 340
Visningar: 44 288
Allmänt
Självincheckning i vården
Samhälle Jag tycker att det är rena skiten med självincheckningen. Men jag vet också att mina gamla föräldrar blivit mötta av personal och fått...
Palermo
26 minuter sedan
Hage
Anläggning Nej, man kan inte bränna några ändar på oimpregnerade stolpar, och tro att det ska hålla märkbart längre.
Det är en "gubb-myt". Liksom...
skogaliten
9 minuter sedan
Hagstolpar
Anläggning https://online.fliphtml5.com/tkwd/bnlk/#p=1
Här kan du läsa om hur man bygger bra stängsel. För häst så använder man ju aldrig...
skogaliten
13 minuter sedan
GHS - dagens dressyr.
Dressyr Tittade på Globentävlingarna i öppet arkiv på SVT play, där visar dom bitar ur Lussans kür med Walk on Top. De gör en riktigt mponerande...
Fiorano
17 minuter sedan
Svar: 282
Visningar: 14 897
Grenar