Den som går på tv4 nu menar du?Senaste gick på TV alldeles nyss. Vad jag vet visas inte några gamla avsnitt för tillfället.
Men det kan inte vara senaste? För denna har jag sett förr...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Den som går på tv4 nu menar du?Senaste gick på TV alldeles nyss. Vad jag vet visas inte några gamla avsnitt för tillfället.
Nej på svt sedan 21.00 ikväll. Finns på play också tror jag.Den som går på tv4 nu menar du?
Men det kan inte vara senaste? För denna har jag sett förr...
Neeeeeeeeeeeej!Nej på svt sedan 21.00 ikväll. Finns på play också tror jag.
edit: Den på TV4 är väl långfilmen med RDJ?
mot svt play!Neeeeeeeeeeeej!
Jag bad mannen spela in sherlock, och han såg inte att där var två st... Så nu har jag kollat på fel film....
Det ligger inte där än men det stod att det ska visas där (och det hoppas jag också för jag har också missat det. )mot svt play!
Precis när det blir spännande halvvägs in så FÖRSVINNER hela programmet spårlöst från SVT play!
räcker inte till för att beskriva känslorna.
Jag kommer gråta mig till döds om det inte kommer upp igen. Har längtat ett helt år efter detta.Precis när det blir spännande halvvägs in så FÖRSVINNER hela programmet spårlöst från SVT play!
räcker inte till för att beskriva känslorna.
Jag kommer gråta mig till döds om det inte kommer upp igen. Har längtat ett helt år efter detta.
Jag gillar ju inte skeendet men jag gillar att få info!svtplay skriver på fb att de har tekniska problem och att avsnittet antagligen inte kommer upp ikväll