Servisfrågor

Milosari

Trådstartare
Jag har precis lagt vantarna på farmors servis. Någon som vet vad den heter om jag skulle vilja komplettera? Danskt, troligen sent 40-tal eller tidigt 50-tal. Och viktigast av allt, vad är det här för ett minifat? Ca 9 cm i diameter.
20241215_180134.webp

Puttar upp lite, visst är det Mimer så den saken är klar :). Jag har orimligt många kaffefat, är det en idé att sälja av några eller är värdet utan kopp för lågt för att det ska vara lönt?

Jag tror också att de små faten är för tepåsar men är det så?

Puttar upp lite, visst är det Mimer så den saken är klar :). Jag har orimligt många kaffefat, är det en idé att sälja av några eller är värdet utan kopp för lågt för att det ska vara lönt?

Jag tror också att de små faten är för tepåsar men är det så?

Troligtvis är värdet för lågt för att vara värt besväret. Men du kan ju alltid testa om du vill. Men hela serviser från Bing.& Gröndal går för några hundralappar.

https://www.barnebys.se/slutpriser/bing_gröndal.html

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
49
· Visningar
5 766
L
Juridik & Ekonomi Jag undrar två saker om polis anmälningar och sånt om nån här vet det! Och jag vill inte disskutera om VARFÖR jag undrar domhär sakerna...
2
Svar
20
· Visningar
2 636
Senast: gulakatten
·
Tjatter Nej men nu är det väl hög tid, tycker ni inte? 2024 års upplaga av Secret Santa är här! 🤓 Ni som har varit med tidigare har koll på...
20 21 22
Svar
432
· Visningar
15 776
Senast: Keb71
·
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
3 4 5
Svar
80
· Visningar
10 624

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka