Serie sökes

Ainon

Trådstartare
Det är en tv-serie, inte jätte ny. Tror den är menad för ungdommar. Handlar om en stad/by där det händer mystiska saker. Kan vara så att det aningen är någon som flyttar dit eller så är det om en grupp ungdommar. Tror namnet på serien är namnet på byn/staden.

Mycket att gå på, jag vet men kommer inte ihåg något. Ideer?
 
Sv: Serie sökes

Nej den är det inte. Skulle tro att den var äldre, mer runt Roswell tiden (men är inte Roswell :p) kanske tom äldre som runt Twin Peaks om jag dömmer rätt utifrån hur bilderna såg ut.
 
Senast ändrad:

Liknande trådar

R
Kultur Jag skulle väldigt gärna vilja ha tips om poddar och tv program och youtube kanaler osv. Som går att se eller lyssna på gratis så ingen...
2
Svar
33
· Visningar
884
Senast: Gunnar
·
Hundträning Byn som jag bor i anordnar hundpromenader ett par gånger i veckan. Jättebra träning tänkte jag. Själv har jag inget behov av social...
Svar
8
· Visningar
1 918
Senast: Sesca
·
Skola & Jobb Någon som är mer insatt än vad jag är nu för tiden? Om det är ok för PA att jobba dygn, och om det får fortsätta vara ok? Jag har i...
Svar
8
· Visningar
862
Senast: Stekspaden
·
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
49
· Visningar
5 098

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp