MissFideli

Trådstartare
Det är en glucosamin-tuggtablett, man kan även krossa den och lägga i mat. Men eftersom damen i fråga inte äter nån mat som passar krossade tabletter och heller inte äter den självmant, kan man ge den hel? Eller ger det inte samma verkan?

Sv: Seraquin

Du kan säkert ge den hel. Hundar antar jag att man brukar ge Seraquin genom att stoppa in tabletten hel i en köttbulle eller något. Det går ju även att krossa den och blanda den med lite vatten och ge det med spruta.

Liknande trådar

Katthälsa Min katt har blivit diagnostiserad med kronisk inflammation i gallgångar och tarmväggar och får kortison mot detta. Har ätit det i några...
Svar
5
· Visningar
476
Senast: Celinehenn
·
Katthälsa Jag har två innekatter, steriliserade honkatter, syskon från samma kull och födda 2017. De har bott hos mig sen de var åtta veckor...
Svar
11
· Visningar
847
Senast: Svartkatt
·
Katthälsa Mina små galenpannor är pigga och glada, bägge är nu kastrerade och i samband med kastreringen av den andra så tog vi bort fri tillgång...
Svar
16
· Visningar
1 203
Senast: Marvin
·
Katthälsa jag har egentligen tänkt posta en tråd om torrfoder rätt länge, men eftersom jag har en bonusfråga så passar jag på att ställa den...
Svar
0
· Visningar
461
Senast: escodobe
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama