Ser ni nått skumt?

Sv: Ser ni nått skumt?

Antingen är hästens gång hackig eller så hackar filmen.
Kan tyvärr inte säga mer då bildkvaliten inte är så bra.
 
Sv: Ser ni nått skumt?

ja tyvärr bildkvaliten är inte den bästa och det är som du säger hackigt... tänkte bara om man kunde se nånting skumt eftersom hästen nu är halt på 3 av 4 ben och gick igenom en vetbesiktning i slutet av feb.:crazy:
 
Sv: Ser ni nått skumt?

ett tips.. när en häst är halt i båda fram så kan den vara jämn-halt och då är det svårt att se i fall den är halt, det syns bra om man gör en böjning
 
Sv: Ser ni nått skumt?

jo jag vet väl det.. Hon gick igenom ett böjprov i slutet av feb. Veterinären idag är dock nyfiken på dessa filmer ifall man kan se någon med bakbenet eftersom det förmodligen är det som har ställt till det.
 

Liknande trådar

Hundhälsa Hej! Min Australian kelpiehane på snart 6 år har varit skadad i över 2,5 månad och trots flera veterinär besök och nästan 2 månader på...
2
Svar
28
· Visningar
5 862
Senast: Linda_A
·
Hästvård Varning för jättelång text. Vill bara skriva av mig och se om någon har liknande erfarenheter, goda råd eller tankar att komma med. Jag...
2
Svar
20
· Visningar
5 588
Senast: pews1972
·
Hästvård Hej! Behöver dels skriva av mig, men kanske någon som är eller har varit i en liknande situation som mig. Hästen i fråga är ett...
2 3
Svar
41
· Visningar
6 224
Senast: fruxolisa
·
Hästvård Ponnyn har nu efter nästan fyra veckor på boxvila med butta (först två påsar, sen en) och får nu gå ut i sandpaddock eftersom hon inte...
2 3
Svar
59
· Visningar
5 497
Senast: Mli
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp