September rundown

H

hallonsylt

Hej alla!! undrar vilka som ska till sept rundown och vilka klasser ni ska
rida.
Min häst är ännu inte fräsh så vi får stå över denna tävling oxå och hoppas på nästa säsong.
Ska dock dit och titta i dagarna tre!!

Sv: September rundown

Ja, blir läktarplats för mig oxå :)
Men missa September Rundown vill man ju inte, massor med härlig reining av de bästa som finns i landet :bump:

Trist att det inte blev några ko-klasser bara... Hade tänkt åka ner med 2 hästar men nu blir det nog bara 5-års stoet som får hänga med och om allt går som planerat göra sina första starter på stång

Malin

Vi ska dit, jag med Saratoga o min son Sebbe med Joseys Catalyst.
Jag ska gå in i ett par/tre klasser o Sebbe i två. Är inte hundra än på vilka det blir för mig.Vi ses kanske där ,du som ska dit, kom gärna fram o säg hej:laugh:
Petra

Vi ska dit, jag med Saratoga o min son Sebbe med Joseys Catalyst.
Jag ska gå in i ett par/tre klasser o Sebbe i två. Är inte hundra än på vilka det blir för mig.Vi ses kanske där ,du som ska dit, kom gärna fram o säg hej:laugh:
Petra

Hej Petra
Jag ska mkt troligt åka ner. antingen som hästskötare el med sambon vi får se. Men jag kikar fram och hälsar nu när vi pratats vid över tel.;)

Hej Petra
Jag ska mkt troligt åka ner. antingen som hästskötare el med sambon vi får se. Men jag kikar fram och hälsar nu när vi pratats vid över tel.;)

Ja va kul, du vet ju hur vi ser ut så det är bara o komma o rycka i mig:D, förresten hur går det med det vi pratade om? Hittat nån?

Liknande trådar

Hästmänniskan Jag har inte ridit på 25 år men min barndom och ungdomstid präglades av hästar. Jag fick min första ponny som femåring, tävlade FEI...
Svar
9
· Visningar
1 201
Senast: Emro
·
Hästhantering Hej! Jag känner att jag måste få bolla lite med folk som har mer vana av sånna här typer av hästar än mig. I ungefär ett år nu har jag...
Svar
6
· Visningar
1 241
Hästmänniskan Hej! Vill nog egentligen mest skriva av mig, det känns tungt och jobbigt och vet inte hur jag ska tänka. Jag har haft egen häst...
Svar
15
· Visningar
1 240
Senast: Bison
·
Hundträning Jag har en alldeles underbar liten valp, som är glad och lättsam i det allra mesta. De senaste dagarna har vi dock märkt vad vi tolkar...
Svar
15
· Visningar
1 570
Senast: Roheryn
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 30
  • Specialsök (Röd kong)
  • Valp 2025