Senaste inläggen i forumet?

SeagirlM

Trådstartare
Hej! Varför kan jag inte se senaste inlägg i forumet i raden till höger som vanligt? Det försvann igår....

Sv: Senaste inläggen i forumet?

Gunnar plockade bort alla de små rutorna till höger i förrgår kväll då forumet gick så segt. Misstänker att han börjar plocka tillbaka de en och en nu så han kan se när/om segheten kommer tillbaka.

Precis så är det.
Jag märkte ingen direkt seghet under gårdagen och valde att lägga tillbaka modulen med senaste radannonserna. Jag vill nu se lite hur detta fungerar under dagen och kommer snart lägga in någon modul till.
Modulerna är bra och jag vill gärna ha dem där, men om det skulle vara så att det var de som gjorde sidorna sirapssega i lördags så får vi leva utan dem tills jag hittat en lösning som gör att de kan visas och sidorna är rimligt snabba ändå.

Aha, Tack för svaret. Det låter ju logiskt. Men idag går det snabbt som vanligt tycker jag.

Liknande trådar

Bukefalos Flera gånger nu har det hänt att när jag gått in i nån tråd så finns mitt senaste inlägg kvar som utkast, fastän jag postat det redan...
Svar
6
· Visningar
794
Senast: Rosett
·
  • Artikel Artikel
Bukefalosnyheter När det nu är 28 år sedan den här sidan startade kan väl det senaste året sammanfattas med att inte så mycket hänt eller förändrats på...
Svar
4
· Visningar
2 560
Senast: Tilly_85
·
Bukefalos Undrar om bukefalos forum har samarbete med mobiltillverkare? 😁 Sen några veckor tillbaka (tyvärr lite oklart när) så är knapparna för...
Svar
9
· Visningar
488
Senast: Krålus
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag har under en längre period provat att låta TS radera alla typer av inlägg i deras egna trådar. Nu provar jag att återgå till hur det...
2 3
Svar
42
· Visningar
5 419
Senast: Otherside
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Secret Santa 2024
  • Avstå jobbresor
  • Valet i USA