Semesterboende i Sthlm med hund

Lejonelle

Trådstartare
Hur hittar jag boende där hundar är tillåtna någonstans i Stockholmsområdet? Kan gärna vara enkelt.

Sv: Semesterboende i Sthlm med hund

Många (alla?) Scandichotell tar emot gäster med hund. Går ofta att utnyttja cooppremien också. De vill att man säger till vid bokning så fixar de hundrum åt en.

Väldigt många hotell tar emot hundar så det är nog bara att ringa och fråga. Därutöver finns det hotell, t.ex. First hotell Amaranten på Kungsholmen (som dessutom har hyfsade priser) och hotell Reisen som har specialanpassade rum för hundar med vatten- och matskålar, m.m.

Kommer du till Kungsholmen med vovvarna så kan du dessutom mycket enkelt dumpa dem hos mig om ni ut på något som de inte kan följa med på. :D

Kommer du till Kungsholmen med vovvarna så kan du dessutom mycket enkelt dumpa dem hos mig om ni ut på något som de inte kan följa med på. :D

Oj, det var gentilt :) Undrar vad din whippetflicka skulle tycka om mina pojkar. Vad de skulle tycka vet jag redan... Vore roligt att ses också. Passa dig, jag kanske tar dig på orden!! :angel: :idea: :bow:

Du får gärna ta mig på orden! :D Skulle det bli för livat så har jag kompostgaller så att jag kan dela av lägenheten. Inga problem!

Visst vore det roligt att ses! :)

Liknande trådar

Övr. Hund Min hund är besatt av att ta mina vantar eller min mössa när jag kommer hem efter att ha varit någonstans utan hunden. Får hon inte det...
Svar
4
· Visningar
448
Senast: KesoNeso
·
Övr. Hund Har en renrasig hund av mindre ras som kom till oss för fyra år sedan direkt från uppfödaren. Hon var 14 månader när vi tog henne och är...
2
Svar
20
· Visningar
1 722
Senast: Otherside
·
Hundträning Hej, Jag undrar vart man ska vara för att hitta andra hundnördar som en själv. Jag har lärt känna mkt folk via hundarna, det är ju...
Svar
11
· Visningar
519
Senast: Acto
·
Övr. Hund Kort fråga. Går det bra att cykla med en liten hund (tänk 5kg eller nåt) som springer bredvid? Eller är det helt enkelt för farligt? :o...
Svar
16
· Visningar
782
Senast: Fetaost
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka