Ajda
Trådstartare
Jag har BF enligt sista mens 20 augusti men barnmorksan trodde på inskrivningen att jag ligger 2 veckor längre bak än vad som visas om man gr enligt mens. Då borde BF bli runt månadsskiftet aug/sep. jag fick inget nytt BF datum, men ultraljudstiden flyttades fram 2 veckor pga detta. Så jag gör UL i v. 20. Krångligt.
Iallafall. Chefen på jobbet vill att vi skriver upp när vi vill ha semester i sommar innan sista mars. Det hade varit skönt att ta semester från och med sista veckan i juli (hästen ska föla då) och 4 veckor framöver till BF.
Men nu vet jag ju inte riktigt när BF är och mina arbetskamrater tycke rjag är dum om jag inte tar ut havandeskapspenning.
Hur 17 skall man göra?
Hur har ni gjort som haft BF på sommaren?
Iallafall. Chefen på jobbet vill att vi skriver upp när vi vill ha semester i sommar innan sista mars. Det hade varit skönt att ta semester från och med sista veckan i juli (hästen ska föla då) och 4 veckor framöver till BF.
Men nu vet jag ju inte riktigt när BF är och mina arbetskamrater tycke rjag är dum om jag inte tar ut havandeskapspenning.
Hur 17 skall man göra?
Hur har ni gjort som haft BF på sommaren?