killikill

Trådstartare
Vad tycker ni om denna sele. Länk
Hade tänkt använda den till våran minishettis. Är den något att ha?

Skulle även vilja ha länkar till bra vagnar till minishettis.

Sv: Sele

Så bra då!
Är den liten i storleken, hur hög var din mini som haft den?
Våra är från ca. 79 cm till ca. 85 cm och inte så kraftiga.

Min mini är cirka 82-83 cm :) Ej så fet :) Tror ni klarar er med selen i ministorlek.

f12a12f2.jpg

okej :) Då blir det nog att jag köper den.
Det är väl inte huvudlaget på bilden och tömmarna som följer med?

Jaha. Men är inte dom ganska dyra, typ bruna lädertömmar och huvudlag med skygglappar?
Tänkte selen med allt tillbehör kostar ju inte mycket.

Jo, vanligtvis :) Men här får man en komplett sele för en struntsumma :)

Tänk på att kolla med Equilex så de har din sele hemma när du beställer. Jag beställde därifrån och gick och väntade, efter två veckor kontaktade jag dem och då var selen restad. De visste inte när den skulle komma in... :confused: Då tycker jag att man kontaktar dem som beställt och talar om det, jag trodde ju att den skulle komma när som helst.
Däremot har de en jättetrevlig kundkontakt, maila gärna dem och fråga om råd och vad som finns inne, supertrevliga.

Liknande trådar

Körning Jag började läsa lite i TR för sportkörning (jag har inte ens en körbar ponny än :p jag tror att jag bara snabbt skulle kolla vilka...
Svar
13
· Visningar
364
Senast: Cactus
·
Utrustning Är det någon som har selen Drive out Duo Plus? Är ni nöjda? För- och nackdelar? Ska mäta lite i helgen och kanske klicka hem en sådan...
Svar
0
· Visningar
317
Övr. Hund Jag ska köpa en ny sele till min aprikosröda dvärgpudel som när solen lyser ser gyllene ut i pälsen. Jag har nästan bestämt mig för...
Svar
11
· Visningar
1 009
Senast: Sel
·
Foder & Strö Ger våra hästar mineral kraft för högpresterande hästar. Brukar ge orginal. Men fanns inte inne i foderbutiken sist.. Två av hästarna...
Svar
3
· Visningar
392
Senast: skiesabove
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama