Gullan86
Trådstartare
Nej nu får det vara nog nu ska jag ta tag i detta.
ska skaffa en vagn och en sele som passar som handsken till min minishettis hingst och vill ha tips av er på mkt bra sele och vagn, billigt pris men inget skräp som kan bli farligt bara.
vagnen skall vara lätt, hållbar, hög sits, str skall vara anpassad till Mini shettis.
och vagnen skall vara avvägd till högt skakelfäste.
och OBS ingen "skitsele" det ska vara riktiga grejer.
antar att det inte finns så små lokselar men han borde väl orka dra en LÄTT vagn med bara en bröst sele?
hoppas bara han inte har för lågt ansatt hals för det, vad tycker ni?
han är 83cm hög
och i normal hull eller vad tycker ni?
är osäker på om jag vill använda bett på honom då jag först vill kolla upp hans tänder(köpte han för max 1 månad sen)
har ni någon erfarenhet av att köra bettlöst, berätta gärna med vad jag kan köra och hur jag skall hitta det i mini shettis str
ni som har bett till era minisar, vad är det för str?
här är snyggingen allt kretsar kring
ska skaffa en vagn och en sele som passar som handsken till min minishettis hingst och vill ha tips av er på mkt bra sele och vagn, billigt pris men inget skräp som kan bli farligt bara.
vagnen skall vara lätt, hållbar, hög sits, str skall vara anpassad till Mini shettis.
och vagnen skall vara avvägd till högt skakelfäste.
och OBS ingen "skitsele" det ska vara riktiga grejer.
antar att det inte finns så små lokselar men han borde väl orka dra en LÄTT vagn med bara en bröst sele?
hoppas bara han inte har för lågt ansatt hals för det, vad tycker ni?
han är 83cm hög
och i normal hull eller vad tycker ni?
är osäker på om jag vill använda bett på honom då jag först vill kolla upp hans tänder(köpte han för max 1 månad sen)
har ni någon erfarenhet av att köra bettlöst, berätta gärna med vad jag kan köra och hur jag skall hitta det i mini shettis str
ni som har bett till era minisar, vad är det för str?
här är snyggingen allt kretsar kring