T

twinstar

Är det bara hos mig som Bukefalos är segt som sirap.
Värre och värre för varje dag som går?

Undrar om det är något fel med min internetuppkoppling eller dator!?

Andra internetsidor går supersnabbt. Därav min undring.

Sv: Segt!

Här har Buke oxå varit segt idag. Det kommer med jämna mellanrum, ofta runt 22 på kvällen, och runt 11-12 på dagen. Jag fick database error här vid samma tid som du skrev ditt inlägg.

Japp! 22 på kvällen och fram till midnatt och sen runt lunch.
Är det då alla väller in här kanske? När man kommit hem från stallet och när man har lunchrast! :)

Då jag skrev den här tråden kom jag knappt in!
Efter jag skrivit så har det gått skitfort hela tiden!

Knasigt!

Det kanske är din arbetsgivare som har lagt in nåt filter eller så, för att du skall arbeta inte sitta på buke....

Ja jag kan lova att jag tillbringar inte en nanosekund på buke under min arbetstid... Utan internet kommer man inte åt buke ( till den dag man kan komma åt det via mobilerna.........:D:D:D)

Man kommer väl redan idag åt det via mobilen! :) Det beror ju på vilken mobil man har. Jag kan surfa på buke på min:)

tyvärr inte jag, men det är klart undra hur mycket jag skulle hinna med på jobbet då... :D

Här har det varit väldigt esgt senaste tiden. Bytte modem (iof med samma hastighet) för någon vecka sedan och trodde att det berodde på det. Men andra sidor går snabbt. :crazy:

Är segt här oxå, spelar ingen roll om jag kör på FF eller IE, med IE säger sidan att den är "klar" men visar bara en blank sida.... vänta 10 sek så kommer den igång om man har tur. Inga andra sidor beter sig så.....

Nu har det varit mer än lovligt mycket sirap en timme här, har inte kunnat gå in på nåt forum ett tag, och när jag väl är inne så har jag problem att posta inläggen.

Jag har problem i perioder att komma in bland forumen, att få upp startsidan funkar klockrent men sedan är det stopp.
Har gjort TP-test vid flera tillfällen och bredbandet är inte segt.

Liknande trådar

L
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Dethär är mitt sista inlägg här nånsin. Jag har bett gunnar att ta bort mitt andvändar konto efter som att jag inte vill vara en del i...
Svar
0
· Visningar
2 263
Senast: LiviaFilippa
·
Kropp & Själ Jag vänder mig till Bukefalos, då det är det största forum/grupp jag känner till, där en majoritet är kvinnor och många dessutom aktiva...
Svar
12
· Visningar
1 342
Senast: Ajda
·
Hemmet Oj, här hemma sover jag fortfarande gott och i lagom temp trots fönster i söderläge i sovrummet. Låter som att nåt gått fel i...
2 3
Svar
49
· Visningar
1 257
Senast: Rugge
·
Hundträning Hjälper ett ungt par som har en tvåårig fralla, hane. Paret har precis skaffat sitt första barn. För "säkerhets skull" fick inte hunden...
Svar
9
· Visningar
1 489
Senast: Tuggben
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama