Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Håller med, en snigel tar sig fram fortare än vad jag gör på forumet just nu , kommer heller inte in i vissa trådar utan när den väl har laddat i en halv evighet så får jag bara meddelandet om att sidan inte kan visas...
Hoppas det fixar till sig snart
Jag kan väl meddela att även jag sett problemet, jag försöker och har sedan uppdateringen tidigare idag försökt komma på vad detta kan bero på. Det är lite mysko för belastningen på själva servern är numera låg, men laddningen av själva sidorna tar lång tid.
Jag kommer fortsätta prova att slå av lite olika funktioner för att se om det kan hjälpa upp det hela.
Jag har också märkt att det segat ihop idag, men det är som det är med datorer och jag antar att du gör allt du kan för att reda ut det så jag har inte brytt mig så mkt om att gnälla Hoppas du snart kommer underfund med problemet
Nästan så man får en högst ofrivillig flashback till tiden då man satt med hisnande supersnabbt modem på hela 14.4 kbps (det var skitsnabbt när de modemen kom, jag lovar!)
Jo, jag har märkt det också, jag är dock inte helt säker på att det är bestående, jag hoppas dock. Att det fungerar nu kan bero på att det inte är så många inne eller möjligen på någon av de åtgärder jag provade under kvällen/natten. Vi får se, lite mysko tycker jag fortfarande att det är.
Bukefalosnyheter
När det nu är 28 år sedan den här sidan startade kan väl det senaste året sammanfattas med att inte så mycket hänt eller förändrats på...
Skola & Jobb Jag ska nog inte diskutera hans arbetssituation på nätet i mer detalj, men han får ägna tid åt saker som det egentligen är helt orimligt...
Hundavel & Ras Nu är inte uppdelningen mellan arbetande hundar och utställningshundar ett problem för boxern i Sverige. Vi har fortfarande bruksmeriter...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.