SearchBar och Hotbar!

C

Chough

Har fått två "rader" där uppe i rutan, ena heter My search SearchBar, och den andra Hotbar...

Har försökt att radera dessa men det går inte! :eek: :confused:

Kan någon hjälpa mig?
Jag är inget proffs på datorer heller..hmm...

(Såg att någon tidigare skrivit en tråd om iSearch toolbar, men det funkade inte att ta bort från den länken..)
 
Min sambo lyckas få em sånt där ibland. Hade "my web search" en dag när jag kom hem. Gick in på lägg till/ta bort program och tog bort det. Sen kollar jag med adaware och avslutar med att scanna efter virus.
Det bästa är att gå in på program-menyn och lägga på minnet eller skriva upp vilka program som finns så kan man enkelt radera de som inte ska finnas där!
 

Liknande trådar

  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Kan ni fatta? Jag har hunnit fylla 30. Det är helt galet så fort tiden går. Något annat som också är galet är att jag fortfarande inte...
2 3
Svar
49
· Visningar
12 469
Senast: Saeta
·
M
IT & mobiler Har förut fått konstiga länkar (som fö inte fungerar) och meddelanden från folk på mina kontaktlista. Oftast står det på engelska också...
Svar
14
· Visningar
1 527
Senast: Korven
·
J
Hästmänniskan Känner mig som en känslo bomb redo att sprängas när som helst :( Har haft ett otroligt tufft år, och ännu är det inte över...
Svar
10
· Visningar
3 619
Senast: Fille
·
Ekonomi & Juridik Blir lite fundersam hur polisen (och även djurskyddet) verkar resonera. Där jag kommer från finns en bonde som inte verkar veta vad...
Svar
11
· Visningar
1 517
Senast: Jozelle
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stil på bostad för uthyrning.
Tillbaka
Upp