Jag kan inte byta tyvärrJag har Britbox hela tiden, har det största paketet.
Reder de inte ut detta måste jag byta leverantör vilket är oerhört tråkigt då jag är en väldigt nöjd kund sedan flera år tillbaka.
Har ju via hyresvärden
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag kan inte byta tyvärrJag har Britbox hela tiden, har det största paketet.
Reder de inte ut detta måste jag byta leverantör vilket är oerhört tråkigt då jag är en väldigt nöjd kund sedan flera år tillbaka.
Tråkigt! Jag betalar 399 i månaden för detta och är vansinnigt irriterad på att man inte lyckats lösa detta, det har ju varit samma visa förutJag kan inte byta tyvärr
Har ju via hyresvärden
Ja, alltså. Det där har OCKSÅ hänt förr. Jag har varit med Telia i flera år...Nejdå
Inte denna gång
Har blivit av med kanaler.
De har dock ersatt med andra tillfälligt.
Plus att man har britbox tillfälligt
Fast det fungerar inte heller om de alltid bara betalar det pris som begärs i förhandlingarna. Visar de sig inte beredda att ta konsekvenserna av att säga nej till bud så blir de med tiden skinnade.Tycker att det är märkligt att Telia tycker att detta är en bra marknadsföring, "kom och ha oss så får du leva lite farligt varje år!"
Jag menar, potentiella kunder kommer ju definitivt att välja bort dem med tanke på hur ofta detta händer
Det kanske är till stor hjälp för polisen? Om du träffat henne i jobbet så är det väl inom ett visst geografiskt område så då kan de kanske hitta andra ledtrådar inom det området som leder dem närmare vem hon är.Nej, en annan. Tror inte det är särskilt hjälpsamt med så vaga uppgifter, försöker minnas tydligare.
Varit likadant med comhem/tele2 flera gånger. Kanaler släcktes ner pga att de inte kom överens med Discovery. Men till slut kom de överens.Tycker att det är märkligt att Telia tycker att detta är en bra marknadsföring, "kom och ha oss så får du leva lite farligt varje år!"
Jag menar, potentiella kunder kommer ju definitivt att välja bort dem med tanke på hur ofta detta händer
Det är i samma geografiska område som där hon hittades.Det kanske är till stor hjälp för polisen? Om du träffat henne i jobbet så är det väl inom ett visst geografiskt område så då kan de kanske hitta andra ledtrådar inom det området som leder dem närmare vem hon är.
Ok men då är det väl bra om polisen får veta att hon haft kontakt med en myndighet i det området …Det är i samma geografiska område som där hon hittades.
Tycker att det är märkligt att Telia tycker att detta är en bra marknadsföring, "kom och ha oss så får du leva lite farligt varje år!"
Stämmer. Jag har sett Svenska Truckers på Pluto Tv. Va inte så rörigt när man väl hittade de olika programmen.Pluto tv tror jag viafree flyttat till
Men sådant här händer väl med Telia i princip varje år? I slutänden - i allra sista minuten - brukar de alltid komma överens, så det är nog långt ifrån säkert att du blir av med några kanaler !
Hoppas på att det blir så den här gången också!Precis, de som jobbar med förhandlingarna sitter verkligen dygnet runt sista veckorna. Helger och nätter. Det blir en enorm förlust för båda parter om det släcks ner så de brukar köra in i kaklet och det brukar komma överens. Tillslut.