Se bara...

gul_zebra

Trådstartare
Är han inte stilig så säg...

bild0352_orig_SE.jpg

bild0351_orig_SE.jpg

:love:

Sv: Se bara...

slemigt.....men mättande... :rofl:

Sorry kunde inte låta bli...hihi..*asg*

Konrad :love: heter han så?

Vad är det för snigel? lätt att sköta? skulle vilja ha en sådan sötnos :love: :love:

Jupp! Och så finns ju brorsan Kotten som tillsammans med Konrad bildar bröderna KK som gärna hoppar på Tant Barbro dårå... :angel: :D

Konrad och Kotten är Achatina Fulica, Tant Barbro är en Achatina Iredalei :-)
Jupp, de är väldigt lättskötta. Bara att duscha av, mata och hålla koll på typ :-)

fråga: den sista sorten (tant barbro där) saknar den känselsmojjänger (inte alls yr eller så) eller är de bara indragna på bilden?

Indragna. Hon var på väg ut på bilden men den blyga fan har inte velat komma längre ut än så när jag haft kameran i närheten :P

Hehehe.. Vad sööta de var !! :love:

Men .. Vad har man dem till?
Antar att det inte går så fort ( läs: bra) för dem på vare sig Snigel-hoppning eller Agility..:angel:

Och inte är de väl ändå speciellt keliga?
Eller gillar de när du kilar dem bakom örat och så.. ? :)

*sorry.. Var bara tvungen *

Vackra djur när man tar såna närbilder.. Och en snigel med spröten fullt utfällda ser såå lycklig ut..!:love:

Sötisarna tackar och bockar :D

Ja du... Tittdjur, sällskapsdjur, vad man vill. Mina är fullvärdiga husdjur, de är mycket mysigare än man tror och det är enormt skönt med massage när de glider över handen... :D
Joho, min Konrad (på snyggingbilderna) är faktiskt rätt kelig. Iaf om man jämför med Kotten och Tant Barbro :P

Hehe om det ändå gick också... Själv kan jag inte ta närbilder på de, de är för små. Jag tar en bit ifrån och så beskär jag i datorn *känner mig smart* :D

Liknande trådar

Övr. Barn Behöver tips på vattentät (inte bara vattensvvisande, det funkar inte i slasket) längre vinterjacka till 9-åring. Storlek 134/140...
Svar
5
· Visningar
391
Senast: AlinaT
·
Övr. Djur Börjar ny tråd bara för att få mina fiskar på första bilden ;) Tre fina dalmatinermolly! Och en mosaikgurami i bakgrunden.
26 27 28
Svar
554
· Visningar
12 968
Lantbruksdjur Jag lyssnade på ett nyhetsklipp om en kvinna som blivit av med ett par dräktiga tackor. I klippet sa hon att hon räknat fåren för några...
Svar
3
· Visningar
1 156
Senast: Efwa
·
Skola & Jobb Någon som har utbildat sig till djurvårdare/djurskötare (eller jobbar med djur på andra sätt) och vill berätta vad ni jobbar med, om ni...
Svar
6
· Visningar
641

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka