matildadahlgren
Trådstartare
Nu hoppas jag att ni här på buke ska kunna hjälpa mig. Vet inte riktigt hur jag ska förklara det här men det är så att jag för någon vecka sedan tyckte att min katt såg ut att ha en lite mörkare färg precis ovanför nosen men tänkte att det förmodligen bara var smuts då han är ute och härjar hela dagarna. Har märkt att det blivit mörkare och mörkare men har inte tänkt så jätte mycket på det. Men idag när jag kom hem så var det väldigt tydligt att något inte är som det ska där på nosen. Han ser nästan lite sårig ut och jag tycker att hans päls som sitter där ser lite skavd ut. Dessutom märkte jag att han hade likadant på hakan.
Ska se om jag kan få en bild på honom när han kommer in, så ni kan få se hur det ser ut.
Så jag undrar om någon av er kanske har någon tanke om vad det kan vara som gör att hans nos ser ut såhär?
Tacksam för svar!!
Ska se om jag kan få en bild på honom när han kommer in, så ni kan få se hur det ser ut.
Så jag undrar om någon av er kanske har någon tanke om vad det kan vara som gör att hans nos ser ut såhär?
Tacksam för svar!!