Cut3Leo

Trådstartare
Vart tog Minna Teldes Santana vägen? han finns inte längre kvar på tullstorp?
Ge mig allt ni vet om avkommor, bilder, information och egna uppfattningar om hingsten! :bump:

Tackar!
:D

Sv: Santana?

Vart tog Minna Teldes Santana vägen? han finns inte längre kvar på tullstorp?
Ge mig allt ni vet om avkommor, bilder, information och egna uppfattningar om hingsten! :bump:

Tackar!
:D

Hej! Han står på hennes gård i Skåne. Han gjorde iaf det när jag jobbade där i somras!

Trådskaparen frågar inte var Minna tagit vägen utan varför Santana inte längre finns i Tullstorps hingstprogram, något jag själv också undrar över.....

Att han står på "hennes" gård vet jag men nyfiken på varför han inte verkar i avel i år? Ryktades om satsning på tävling istället?

Han ska tävlas i år. Det kan vara svårt att få unga hingstar att fungera bra i tävlingsverksamhet när de även ska hoppa på bocken.

Trådskaparen frågar inte var Minna tagit vägen utan varför Santana inte längre finns i Tullstorps hingstprogram, något jag själv också undrar över.....

Att han står på "hennes" gård vet jag men nyfiken på varför han inte verkar i avel i år? Ryktades om satsning på tävling istället?

Jag läste att hon frågade var "MT:s hingst S" var eftersom den inte var på Tullstorp, och då svarade jag att inte heller MT är kvar på Tullstorp.

Jag ser inte att hon frågar om avelsprogrammet, om det ska vara underförstått så gick det mig förbi.

Hej allihopa! tack för tankar omkring min fråga! Jag undrar, underförstått, var man numera kan hitta information om Hingsten Santana. Men givetvis också varför han inte finns med i programmet på tullstorp längre.

Tack för alla svar!:bump:

Läs "Faktablad" på ASVHs webplats.
Den funktionen ligger nere just nu, men när den kommer igång sen så kommer du kunna hitta hingsten där OM han ska vara i avel.

det är nog inte bara påfrestande utan också svårt att få ihop alla tävlingar med tappningsdagar... det är väl samma sak med wladimir o.a

Segrare i Sa Älvsborgs läns fölmönstring - ett stoföl e Santana-Mid West Ibi-Light, 51p. En riktig pralin:-)

Liknande trådar

Hästmänniskan Jag behöver hjälp! Det är en lång text men om någon orkar läsa och ge mig lite stöttning så skulle det uppskattas enormt! För er...
2
Svar
28
· Visningar
3 910
Senast: Lavinia
·
Kropp & Själ Gäller inte mig, men min son. Han har ofta blåsor i munnen, vanliga förkylningsblåsor typ, ibland på läppen, men oftast på tungan. Han...
2
Svar
22
· Visningar
1 604
Foder & Strö Hej! Nu behöver jag lite input från er. Det är lång läsning och jag förstår om ni inte orkar läsa 😅 Jag vill vara tydlig från början med...
2
Svar
21
· Visningar
2 910
Ridning Jag börjar undra om en del människor (då syftet jag på mig själv) aldrig kommer lära sig att rida bra. Har ridit till och från i 20 år...
2
Svar
34
· Visningar
4 563
Senast: Roxy
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Annonsera mera hundar 2
  • Akvarietråden V