Penny_Lane
Trådstartare
Om de nu e så att bommen e av kommer de omedelbart o införskaffas en ny sadel i samma märke. Önskar mej egentligen en Equipe Oxer *om den passar* men jag tror att plånboken vill ha en Santa Cruz o den vet jag ju att den passar.
Har en Jean Luc idag men skulle gärna vilja ha en Celine. Han har den bredaste bommen om jag inte minns fel (4 år gammal) men den e nog liiite liiiiiite för bred skulle vilja ha liiite större frihet över manken. *nojjig*
Hur e skillnaden mellan Jean Luc o Celinen i bommen måste ha en rak bom minsta svängning o de passar inte. Han ser ut som ett oljefat över ryggen o har knappt nån manke, är ca 178 hög om de e till nån hjälp rätt grov häst.
Tack /penny Lane
Ps. NEJ jag vill INTE ha nån studen eller något annat gammal skräp
Santa Cruzen ligger bra o jag sitter skönt i den.
Har en Jean Luc idag men skulle gärna vilja ha en Celine. Han har den bredaste bommen om jag inte minns fel (4 år gammal) men den e nog liiite liiiiiite för bred skulle vilja ha liiite större frihet över manken. *nojjig*
Hur e skillnaden mellan Jean Luc o Celinen i bommen måste ha en rak bom minsta svängning o de passar inte. Han ser ut som ett oljefat över ryggen o har knappt nån manke, är ca 178 hög om de e till nån hjälp rätt grov häst.
Tack /penny Lane
Ps. NEJ jag vill INTE ha nån studen eller något annat gammal skräp